נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה לצפות כשמצפים: 3 טיפים להריונית הטרייה

לפני ואחרי הלידה

כל הריונית טרייה מוצאת את עצמה בשלב מסוים מחפשת אחר טיפים שונים שיאפשרו לה להעביר את ההיריון בקלות. הרי זה ידוע, אומרים שהיריון זו לא מחלה, אבל מי שעברה היריון יודעת להגיד שמדובר בכמה חודשים שיש בהם לא מעט תסמינים של מחלות. יצאנו לבדוק עבורכן את כל הטיפים, כדי שתוכלנה לעבור את ההיריון על הצד הטוב ביותר. הישארו אתנו ותגלו מהן 3 הטיפים הנבחרים שאתן צריכות להכיר ממש מקרוב.

 

תכירו את הנשים שעזרו לנו להכיר את הטיפים הטובים ביותר

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 הטיפים הנבחרים, עלינו לומר לכם כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל נשים שיודעות דבר או שניים על היריון. שכן, מדובר במי שהיו בהיריון בתקופה האחרונה. אם אתן תוהות איך הגענו אליהן, אז נציין בפניכן כי ערכנו סקר מקיף בנושא שנשלח בקבוצות שונות של נשים שנמצאות בשלבי ההיריון או כמה חודשים לאחר הלידה. שם ציינו כי אנו עורכים סקר בנושא היריון וביקשנו לקבל טיפים. להפתעתנו, קיבלנו מעל ל – 400 תגובות שאפשרו לנו לבחור בסופו של דבר את 3 הטיפים הטובים   ביותר. הישארו אתנו ותגלו מהם.

 

למה לצפות כשמצפים: טיפ מספר 1 להריונית הטרייה

הטיפ ה – 1 שיאפשר לכן לשמור על שפיות במהלך ההיריון נוגע לרכישת כרית הריון. נשים רבות בוחרות לדחות את הרכישה של כרית כזו, מכיוון שהן סבורות שהן עדיין לא הגיעו לשלב שבו הן צריכות אותה. כך שבסופו של דבר, הן נזכרות שיש להן צורך בה כשזה הופך להיות ממש דחוף. לכן, ההמלצה היא לרכוש כרית היריון כבר בתחילת ההיריון. כך שברגע שתצטרכי אותה, היא תהיה זמינה עבורך.

 

למה לצפות כשמצפים: טיפ 2  מספר להריונית הטרייה

הטיפ ה – 2 נוגע לרכישת בגדי היריון. אם אתן מתכננות לרכוש בגדי היריון בלבד, תדעו שאין זה נחוץ. אתן יכולות פשוט לבחור בבגדים שאתן אוהבות במידה קצת גדולה יותר מהרגיל. כך תוכלו להיות חלק מהאופנה מבלי להגביל את עצמכן בחיפוש אחר בגדי היריון בלבד. הנה כמה סוגי בגדים כאלה שאתן יכולות למצוא בחנויות השונות:

  • שמלות
  • חולצות
  • גופיות

 

למה לצפות כשמצפים: טיפ מספר 3 להריונית הטרייה

הטיפ ה – 3 והאחרון נוגע איך לא, לבחילות. אם את חווה בחילות, כדאי שתדעי שזה הזמן להתחיל להכין לעצמך ברד עם לימון ונענע. זו הדרך הטובה ביותר לרענן את עצמך וגם להפחית את הבחילה באופן משמעותי. יש מי שאמרו שגם ארטיק קרח עושה את העבודה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכן לדעת למה לצפות כשמצפים. כעת, כשיש לכן את 3 הטיפים המדוברים, נותר לכן רק ליישם את אלו המתאימים לכן ביותר ולהעביר את ההיריון בקלות. נאחל לכן שיהיה בידיים מלאות.

בטן הריונית

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא היריון
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה