נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לא יוצאים מהבית: הכירו את קורס ההכנה ללידה אונליין

לא יוצאים מהבית: הכירו את קורס ההכנה ללידה אונליין

שנת 2020 שינתה את חיינו וגרמה לרבים מאתנו למצוא לחפש דרכים שונות ללמידה של תכנים שונים מהבית. שיח ער בנושא הזה שאירע סביבנו לאחרונה גרם לנו להבין כי יש התעניינות רבה בתחום. לכן, החלטנו להרים את הכפפה ולהוציא סדרת מדריכים שתבדוק בכל פעם קורסים שונים שאפשר ללמוד מהבית. הפעם, אנחנו בסדרת מדריכים נשית שתכיר לכן, את כל הקורסים שיאפשרו לכן ללמוד בנוחות מהספה.

 

תכירו את הנשים שסייעו לנו בכתיבת מדריך זה

לא מזמן סיימנו את הסדרה ה – 1 שכתבנו בנושא. רגע לפני שהעלינו את המדריך האחרון, קיבלנו פניות מנשים רבות שביקשו שנמשיך בסדרה נוספת. כזו שתעסוק בקורסים מקוונים שפונים לנשים בלבד. החלטנו להיות קשובות לפניות הללו. כך שהשארנו בצד את הרעיונות האחרים שהיו לנו בזמנו והחלטנו להתמקד בסדרה נשית בלבד.

כדי שנוכל להציג בפניכן את כל הפרטים החשובים בנושא, יצאנו לבדוק עם נשים שעברו את הקורסים – אילו קורסים קיימים בכלל? בסופו של דבר, ראינו שהקורס הכי נפוץ הוא קורס הכנה ללידה. לכן, החלטנו לפתוח אתו את הסדרה הנוכחית. אנו רוצות להודות לכל אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ומסרו לנו את המידע. שכן, בזכותן, הוא עולה לרשת וצפוי להעלות את המודעות בנושא.

לא יוצאים מהבית: הכירו את קורס ההכנה ללידה אונליין

לא יוצאות מהבית – תכירו את קורס ההכנה ללידה המקוון

אם אתן בהיריון או מתכננות היריון בקרוב, אתן צריכות לדעת שיש קורס הכנה ללידה אונליין. כזה שיאפשר לכן להכיר את העומק של תהליך הלידה בפן המנטלי וגם הפיזי. מי שלקחו חלק בקורס מסוג זה אמרו שהן קיבלו את כל הכלים שהיו דרושים להן כדי לשכך כאב במהלך הלידה ולהביא לקידום הלידה. הנה כמה דברים שהן למדו במהלך הקורס ושימשו אותן בהמשך:

  • עיסויים
  • תנועות
  • הרפיות
  • נשימה נכונה ועוד

 

קורס הכנה ללידה אונליין – למי זה מתאים?

הקורס מתאים לכל מי שנמצאת כעת בהיריון ורוצה לקבל הכוונה בכל הנוגע ללידה. החל מבחירת מקום הלידה, התפקיד של המלווים ועד ההתנהלות אל מול הצוות הרפואי. הקורס מקיף ביותר והוא כולל מידע רחב. ההמלצה של אלו שסייעו לנו היא להיכנס אל הכתובת הבאה ולקבל את כל הפרטים בנושא: bh4u.co.il.

לא יוצאים מהבית: הכירו את קורס ההכנה ללידה אונליין

האם זה כדאי?

אנחנו, כותבות המדריך, בחרנו להוסיף פסקה נוספת ובה אנו מציינות את דעתנו בנושא. שכן, עברנו בעצמנו קורס מקוון מעצים שהכין אותנו ללידה. הקורס היה מקוון בגלל שהיינו בהיריון בתקופת הסגרים, אך אנחנו יכולות לומר לכן בוודאות שזו הייתה החלטה נבונה. שכן, למדנו הרבה כלים חשובים וגם, התאפשר לנו ללמוד אותם מהבית, עם פיג'מה.

 

לסיום

עד כאן כל הפרטים שאתן צריכות לדעת על קורס הכנה ללידה מקוון. כעת, כשיש לכן את המידע המקיף, עליכן רק להחליט אם אתן רוצות לעבור את הקורס כרגע או בשלב מאוחר יותר.

לא יוצאים מהבית: הכירו את קורס ההכנה ללידה אונליין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא היריון
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה