נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

באיזה שבוע מומלץ להכין תיק מסודר לבית החולים

צוגרייטן אַ ציכטיק זעקל פֿאַר די שפּיטאָל

מזל טוב, את בהריון. ההתרגשות עצומה והציפייה הולכת וגוברת. לקראת סוף ההיריון מתעורר הדחף להתחיל להתכונן ללידה. חשוב להגיע ללידה מוכנים מכל הבחינות. החל מהשתתפות בקורס הכנה ללידה, עד מריחת שמנים ועד ארגון התיק לבית החולים. אז מתי ואיך מתחילים להתארגן? באיזה שבוע נכון מומלץ להכין תיק? נשתדל לענות על השאלות הללו. נשימה עמוקה ומתחילים.

 

הכנה ללידה

ההיריון נמשך 9 חודשים תמימים, או ליתר דיוק 40 שבועות. לכאורה מדובר בהמון זמן, אבל אם תשאלו הורים, רבים מהם יספרו שתמיד צריך זמן נוסף כדי להגיע ללידה מוכנים. בין אם מדובר בהכנות נפשיות ובין אם בהכנות טכניות, יש הרבה מה לעשות לקראת הלידה. נשתדל לעשות קצת סדר בדברים כדי להקל על ההכנות.

 

תכנון הלידה

נכון שלא תמיד אפשר לתכנן את הלידה. היא קורית בתזמון לא ידוע ובצורה שקשה לצפות מראש. בכל זאת, לנסות לתכנן תמיד כדאי. כשמדברים על תכנון לידה מתכוונים לבחירת מקום הלידה, בחירת בית חולים ספציפי, או לחילופין לידת בית. גם את סוג הלידה כדאי לתכנן. האם ללדת בניתוח מוזמן מראש, בלידה רגילה, לידת מים, עם או ללא אפידורל וכו'…

 

תכנית לידה

בבתי חולים רבים מאפשרים תיאום פגישה עם מיילדת כדי לתכנן מהלך לידה רצוי. המיילדת יושבת עם בני הזוג ומציגה בפניהם את כל האופציות, בהתאם למצב הרפואי של היולדת. הידע והניסיון הרבים של המיילדת יכול לתת מענה להרבה חששות ולעזור בבחירת סוג הלידה הרצוי. כמובן שהתוכנית לא מובטחת, אבל בכל זאת שווה לנסות.

 

קורס הכנה ללידה

מטרת הקורס היא ללמד את בני הזוג, ההולכים לקראת לידה, על מהלך הלידה כולה. הקורס מכין בצורה הטובה ביותר לקראת החוויה הבלתי ידועה שנקראת לידה. החל משלב הצירים ועד לשלב יציאת השיליה. הידע המוקדם יכול לעזור ולהקל על חווית הלידה, שהיא חוויה מורכבת וכואבת ועם זאת הרגיעה בה חשובה והכרחית. אנחנו כמובן ממליצים.

 

ומה עם התיק?

בשליש השלישי להיריון, הלידה עומדת בראש מעיניה של היולדת. החשש מהלא נודע והרצון להגיע מוכנה ככל הניתן, ממלא את הראש. למרות הלחץ, רוב הלידות לא מתרחשות לפני תחילת חודש תשיעי. בתחילת החודש התשיעי, שבוע 37, מומלץ להכין תיק לקראת הלידה. התיק יכלול חפצים אישיים, בעיקר ביגוד נוח ומוצרי היגיינה אישית, ואת התיק הרפואי ממהלך ההיריון.

 

לידה קלה

לקראת הלידה יש צורך בהכנות רבות, נפשיות וטכניות. הכנת התיק מומלצת בשלב מקדם של ההיריון, אין צורך לעשות זאת לפני שבוע 37. יותר מהכול, כדאי לצבור ידע על מהלך הלידה. ידע יכול לתרום לשלוות הנפש ולתפקוד במהלך הלידה. בכל מקרה, הבריאות חשובה יותר מהכול. מאחלים לכם לידה קלה ובידיים מלאות. מזל טוב ☺

צוגרייטן אַ ציכטיק זעקל פֿאַר די שפּיטאָל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא היריון
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה