נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך תהפכי לפאשיוניסטה הריונית במינימום מחיר

אישה ותינוק

כל אישה הריונית יודעת שהקושי האמתי בהיריון הוא לא הבחילות או הסחיבה של הבטן, אלא מציאת בגדים שיאפשרו להיראות מדהים. עובדה זו תקפה אותנו בהיריון הנוכחי והבנו שהגיע הזמן לצאת ולבדוק איך אפשר להפוך לפאשיוניסטה גם בזמן ההיריון מבלי להוציא הרבה כסף. אם את מזדהה עם כל מילה, כדאי שתקראי את המדריך הנוכחי בעיון רב ותגלי איך תוכלי לעשות זאת.

 

תכירי את הנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב על ידי נשים שסייעו לנו להבין איך אפשר להפוך לפאשיוניסטה בקלות. שכן, כפי שידוע לכן, לנו אין את המידע בנושא. הנשים הללו הן בעצם הריוניות בעבר וכאלו שנמצאות כעת בשלבי היריון מתקדמים שיודעות להתלבש מדהים. אתן אולי תופתעו לשמוע שהגענו אליהן לאחר שפנינו אליהן ברחוב והצגנו את עצמנו ככותבות מדריכים על היריון ואופנה. הסברנו להם מה הנושא של המדריך העתידי וביקשנו לקבל מידע שיכוון אותנו ועוד נשים לגבי הפיכה לפאשיוניסטה. לשמחתנו, מעל ל – 10 נשים הסבירו לנו את הדרך שגרמה להם להתלבש כל כך טוב ואנחנו ריכזנו את כל המידע והפכנו אותו למדריך בעל 3 שלבים. הישארו אתנו ותגלו מהם.

 

איך תהפכי לפאשיוניסטה הריונית במינימום מחיר – השלב ה – 1

אם את רוצה להפוך להיות פאשיוניסטה שלובשת בגדי הריון בזול מבלי שידעו שחסכת במחיר, עלייך קודם כל להיכנס לעמודי השראה ובלוגים של נשים הריוניות. בשלב זה את צריכה להסתכל על הבגדים שהבלוגריות לובשות ולצלם את המסך. חשוב לציין כי את יכולה לצלם מעל ל – 3 תמונות אם תרצי. ככל שתרבי בתמונות – כך זה מבורך.

 

איך תהפכי לפאשיוניסטה הריונית במינימום מחיר – השלב ה – 2

בשלב זה את צריכה להיכנס אל פורום או קבוצת פייסבוק של נשים הריוניות ולכתוב שם שאת מחפשת את הלוק הזה. נשים הריוניות שנמצאות בקבוצה יראו את הבגדים ויגידו לך מאיפה כל בגד נקנה. הרי כל אחת כבר מכירה בעל פה את הקולקציות של ההריוניות, זה ידוע. כעת תצטרכי פשוט לכתוב לעצמך את המותגים בצד כדי שתוכלי לדעת לאן ללכת.

 

איך תהפכי לפאשיוניסטה הריונית במינימום מחיר – השלב ה – 3

בשלב הזה כבר יש לך לוקים ברורים שאת יכולה ליישם. כך שנותר לך רק ללכת לפי רשימת המותגים שרשמת קודם לכן. חשוב מאוד שתשימי לב שאת מגיעה אל החנויות המדוברות עם התמונות כדי שתוכלי להראות למוכרות והמוכרים במקום את הבגדים שאת מחפשת. יישום שלבים אלו יקלו עלייך במציאת בגדים בחנויות השונות ויאפשרו לך להיות פאשיוניסטה במינימום מאמץ ומחיר.

 

סיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לך לדעת איך תוכלי להפוך לפאשיוניסטה הריונית במינימום מחיר. כעת, כשיש לך את כל המידע בנושא, עלייך רק ליישם את 3 השלבים ולהיות בטוחה שבחרת נכון.

מחשב נייד

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא היריון
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה