נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תתכונני לבייבי שלך: כל מוצרי התינוקות הכי חשובים לאמא טרייה

אמא, מותק

היום המיועד מתקרב, והתינוק שלך הולך להגיח לאוויר העולם. ההתרגשות בשיאה, גם של הסביבה ובוודאי גם שלך. אבל האם את מוכנה לתינוק חדש? האם יש לך את כל המוצרים הנדרשים לרווחתו של התינוק?טקסט שאת קוראת תוכלי לקרוא על חמישה מוצרי התינוקות הכי חשובים לאמא הטרייה. אנחנו ממליצים שלא להאמין באמונות טפלות ועין הרע – ולקנות את כל המוצרים לפני הלידה.

 

עגלה איכותית

להחזיק תינוק על הידיים זו תחושה מדהימה. יחד עם זאת, להחזיק תינוק במשך הרבה שעות ברצף, ללכת איתו ממקום למקום, ובנוסף להיסחב עם תיק מלא מוצרי תינוקות – זה אתגר לא פשוט. לכן הדבר הראשון בין כל מוצרי תינוקות שתקנו יהיה עגלה איכותית. יש מספר מותגים מובילים בעולם עגלות הילדים. אנחנו אוהבים במיוחד על עגלת ספורטליין, שנחשבת נוחה לתינוק – אבל גם להורה.

עגלה איכותית

כסא בטיחות מעולה

כשתחזרו מבית החולים לבית שלכם – אתם חייבים שיהיה לכם כיסא בטיחות מעולה. לא רבים יודעים, אבל ממש כמו גביע קוטג' – גם לכיסאות בטיחות לתינוקות יש תאריך תפוגה. לכן כדאי לקנות כיסא בטיחות חדש, ולא להסתפק בכיסא משומש. גם ההתקנה של כיסא הבטיחות היא חשובה, ומומלץ לעקוב אחרי הוראות ההתקנה באופן קפדני ומדויק.

 

מחמם בקבוקים

תינוקות הם מאוד בררניים בכל מה שקשור לאוכל. אבל הבררנות שלהם לא נשארת רק בתחומי הטעמים – אלא כוללת גם מרקם וטמפרטורה. בכל מה שנוגע לטעם ומרקם, אין לכם יותר מדי מה לעשות כשזה מגיע לפורמולה או חלב אם. אתם כן יכולים – ואפילו צריכים – לשים לב לטמפרטורה. מחמם בקבוקים יכול להיות מועיל במיוחד אם אתם שומרים בקבוקים במקרר.

 

משחה לתפרחת החיתולים

עורם של התינוקות הוא רגיש במיוחד. לכן, מה שלנו נראה מאוד מובן מאליו כמו החומר שממנו עשויים חיתולים, עלול לגרום להם לפריחה. אל תיתנו לפריחה לתפוס אתכם לא מוכנים, ואת התינוק שלכם בסבל. קנו מראש משחה לתפרחת חיתולים, ותוכלו לטפל בכל פריחה באופן מיידי – ולחסוך מהתינוק שלכם גירודים לא נעימים.

תפרחת חיתולים

משטח החתלה

כמו שאתם בוודאי יודעים, תינוקות לא מחכים לשירותים בשביל להתפנות. לכן גם לא תמיד תמצאו משטח נקי ומסודר להחליף להם את החיתול. לכן אחד הדברים הראשונים שכל אם טרייה צריכה לקנות הוא משטח החתלה. משטח החתלה מאפשר לכם להיות בטוחים שהתינוק שלכם שוכב בנוחות ועל גבי משטח נקי בזמן שאתם מחליפים לו חיתול. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר!

 

סיכום

לסיכום, עגלה איכותית, כיסא בטיחות, מחמם בקבוקים, משחה לתפרחת החיתולים ומשטח החתלה – כל אלה הם מוצרים שחייבים להיות בבית כשאתם מגיעים עם תינוק חדש. את כל המוצרים הללו אפשר לקנות כמעט בכל מקום בארץ. אנחנו ממליצים לערוך סקר שוק, לעשות השוואת מחירים ולבחור רק מוצרים מומלצים במחירים הוגנים.

אמא, מותק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה