נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תיקי הלידה המעוצבים מאתר מאמאלה

תיק לידה

כל אישה היריונית יודעת שעליה לארגן מראש תיק לידה שיאפשר לה להשיג את כל הפריטים החיוניים בן רגע בימים שבהם היא נמצאת עם הבייבי בבית החולים. העניין הוא שלא כל אחת יודעת איפה אפשר להשיג את תיק הלידה שיהיה הנוח ביותר עבורה. אנחנו גילינו ממש לא מזמן (בלידה השלישית שלנו) את תיקי הלידה המושלמים של מאמאלה והחלטנו לכתוב עליהם מדריך מקיף, כדי שכל אחד תוכל להכיר בהן מקרוב.

 

תכירו את תיקי הלידה של מאמאלה

אם אתן יודעות בדיוק מה הן הדברים שצריכים ללכת אתכן אל חדר הלידה, עליכן להכיר ב – 2 התיקים האיכותיים שיוצעו לכן באתר של מאמאלה. האחד הוא מזוודת אמצע (מזוודה קשיחה בגודל 20 אינץ') שתכיל את כל הפריטים החיוניים ותאפשר לך להוציא אותם אחד אחד במקסימום נוחות. המזוודה השנייה היא מזוודה קטנה (14 אינץ') שתאפשר לך לאחסן פריטים קטנים.800תיק לידה

אין לך זמן להכין תיק לידה? מאמאלה עשו זאת בשבילך

יש לא מעט נשים שמוצאות את עצמן עומדות אל מול תיק לידה שרכשו במיוחד, אך אין להן מושג מה לשים בתוכו. אם אתן מכירות את הסיטואציה מקרוב, כדאי שתדעו שהנשים שעומדות מאחורי מאמאלה החליטו לעשות לכן חיים קלים. שכן, הן הכינו עבורכם תיקי לידה מוכנים, כך שתצטרכו רק לבחור בתיק שעונה על הצורך שלכן. הנה כמה מהתיקים שיוצעו לכן באתר החברה:

  • תיק לידה ואשפוז מאמא
  • תיק לידה מוכן
  • תיק לימי האשפוז
  • תיק לידה לניתוח קיסרי

בחרנו להציג בפניכן בפסקאות הבאות את התיקים הנמכרים ביותר, כדי שתוכלו לדעת במה מדובר בכלל.

 

תיק לידה ואשפוז מאמא – מה הוא מכיל?

בחירה בתיק זה תאפשר לכן לקבל מזוודה גדולה ( כ – 24 אינץ') שתכיל בין היתר את הפריטים הבאים:

  • בקבוק מים רב פעמי
  • כפכפים
  • תיק צד
  • סט מגבות
  • מברשת שיניים ועוד

תיק לידה

תיק לידה לניתוח קיסרי – מה הוא מכיל?

מי שצפויות לעבור ניתוח קיסרי צריכות להגיע אל בית החולים עם כל האקססוריז שיאפשר להן להחלים מהניתוח על הצד הטוב ביותר. בחירה בתיק לידה לניתוח קיסרי זו הבחירה הנכונה במצבים מסוג זה. חבילה זו מגיעה עם מזוודה בגודל 24 אינץ', גרביים עבים, פיג'מה מפנקת, חבילת תחתונים חד פעמיים, שק כביסה, תרסיס לתפרים, סט מגבות ומוצרי הנקה. נציין בהזדמנות זו כי אתן יכולות לבחור את מידת התחתונים, הכפכפים והפיג'מות. כך שהתיק יותאם לכן באופן אישי.

 

לסיום

עכשיו אתן מכירות מקרוב את תיקי הלידה המעוצבים מאתר מאמאלה, כך שנותר לכן רק לבחור בתיק המתאים ביותר עבורכן ולהיות בטוחות שאתן מגיעות ללידה עם כל הפריטים הדרושים לכן במינימום מאמץ. נאחל לכן בהזדמנות זו שתחוו לידה קלה ושתצאו בידיים מלאות.

תיק לידה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא קניות לתינוק
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה