נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 שינויים שחשוב לעשות לאחר לידת התינוק

3 שינויים שחשוב לעשות לאחר לידת התינוק

"ילדים זה שמחה", כך שרים בשיר הידוע של להקת הברירה הטבעית משנות השמונים ואכן, ילדים הם שמחה. אולם, לאחר שנולד ילדכם הבכור חשוב לדעת מספר דברים שיהפכו את חייכם לקלים ונוחים יותר. למשל, מומלץ מאוד להתאים את הבית בטיחותית להגעתו של הרך הנולד.

כמו כן, עורם של תינוקות רגיש מאוד בשנים הראשונות של חייהם ולכן, חשוב מאוד לבצע הצללות שונות, בחללי הבית, על מנת למנוע את חשיפתו של התינוק לשמש חזקה מדי שעלולה לפגוע בו. להלן המלצה ל- 3 שינויים שחשוב לעשות לאחר לידת תינוק.

 

רשתות הצללה

במידה ויש לכם מרפסת שמש או שאתם מתגוררים בוילה פרטית ויש לכם גינה עם מרפסת לישיבה, תרצו בוודאי, בימים בהם נעים בחוץ, לא קר מדי ולא חם מדי, לשבת עם התינוק ולנשום מעט אוויר. ראשית, זה ממש מומלץ אולם, חשוב שהמקום בו תשבו עם התינוק יהיה מוצל באמצעות רשתות צל המתאימות לכך.

לפיכך, עליכם לקרות את המרפסת שלכם ולדאוג להצללה באמצעות רשת צל, המספקת תנאי ישיבה טובים ונעימים כאשר התינוק שלכם מוגן מפני קרני ה- UV המסוכנות גם למבוגרים, כשהן בכמות גבוהה ולזמן ממושך. רשת צל מותקנת, על פי רוב, באמצעות ארבעה עמודים עליהם נמתחת רשת ייעודית העשויה מחוטי פוליאתילן, בצפיפות גבוהה, המעניקה כ- 90 אחוזי צל והגנה מפני השמש.

ישנה רשת איכותית, תוצרת הארץ, אליה הוספו מגני קרינת UV המקנים לרשת עמידות גבוהה מפני התפוררות מהשמש. הרשת כוללת תפירה כפולה ברוחב 4 ס"מ, לרבות סרט מושחל לחיזוק וטבעות בכל חצי מטר למתיחה. ישנם סוגים שונים של רשתות צל וההבדלים בניהן הם בעיקר במחיר ובאחוז ההגנה מפגעי הטבע.

3 שינויים שחשוב לעשות לאחר לידת התינוק

וילון לכל חלון

תינוקות אוהבים צל אך אין זה אומר שאינם אוהבים וצריכים מעט מאורה של השמש ולכן, כשהתינוק נמצא בחדרו או בכל חדר אחר בבית, חשוב שתריס החלון יהיה פתוח כדי שקרני שמש תכנסנה פנימה.

אולם, כדי לשמור שחשיפת התינוק לשמש לא תהיה גדולה מידי מומלץ להתקין וילון בכל חלון של חדר בו נמצא התינוק במהלך היום: חדר השינה שלו, הסלון, המטבח וכו'. רצוי שהווילונות יהיו כאלה שחוסמים את מרבית קרני השמש אך מאפשרים למעט אור להיכנס לחלל החדר.

 

סככה לחניית הרכב

במידה ורכבכם חונה בחוץ ולא בחניה מקורה, חשוב מאוד לרכוש רשת צל המתאימה לחניית רכב. ישנם סוגים שונים של פתרונות להצללת חניה, רובם ככולם נותנים מענה טוב לעניין. היקרים יותר נותנים מענה יותר נרחב מאלה הזולים. ההבדלים בין הפתרונות השונים, כמו במקרה של רשתות הצללה למרפסת הנם בחומרים מהם מורכבת סככת החניה וכמובן גודלה.

קירוי חניית הרכב ייצר מצב בו הכניסה לרכב בימי הקיץ החמים תהיה נסבלת וטמפרטורת הרכב תהיה מאוזנת, אותו כנ"ל לגבי הימים הקרים של החורף, במקום להיכנס לרכב קפוא, תכנסו לרכב מאוזן מבחינת הטמפרטורה שלו. כל אלה ישמרו על בריאותו של תינוקכם.

3 שינויים שחשוב לעשות לאחר לידת התינוק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לאחר לידה
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה