נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מזכרות לכל החיים: רעיונות למתנות בלתי נשכחות להולדת בן

מתנה להולדת בן

כל אחד מאתנו קיבל לפחות פעם בחיים הזמנה לחגיגת ברית של תינוק שהגיע לא מזמן לאוויר העולם. זה ידוע שמדובר בדרך כלל באירוע שמתקיים בהתראה קצרה, כך שהמוזמנים אליו מתקשים לעיתים במציאת מתנה ראויה. המדריך הנוכחי נכתב כדי לסייע למי שאין להם רעיון למתנה. קראו את הרעיונות שיוצגו בפניכם בהמשך ותוכלו לבחור בן רגע מתנה בלתי נשכחת שתסגור לכם את הפינה.

 

מארז מפנק בעריסה מתנדנדת מעץ

מי שרוצה להעניק מתנה עם משמעות צריך לבחור במארז מתנה ייעודי ללידה של בן. המארז הראשון שיוצג בפניכם ניתן בתוך עריסת מיני מתנדנדת שתשמש את התינוק הרך כשיגדל (למשחק סוציו דרמטי כמובן). היולדת תוכל להשתמש בכל הפריטים שארוזים בתוך העריסה באופן יום יומי. שכן, יש בו אלבום שיאפשר לה לתעד את שנת החיים הראשונה של התינוק, חיתול טטרא, שמיכת טטרא שיכולה לשמש לעיטוף והרגעה ועוד.

מארז מפנק בעריסה מתנדנדת מעץ

מארז מתוק שמגיע עד פתח הבית

לפעמים אנחנו רוצים להעניק מתנה שתחסוך מאתנו חיפושים מייגעים בין חנויות. אם אתם מזדהים עם עובדה זו, וודאי תשמחו לשמוע שיש אפשרות להעניק משלוח מתנה ליולדת שיגיע עד פתח הבית שלה. אנו ממליצים לבחור במארזים מתוקים שיקלו על היולדת שצריכה לא פעם להישאר ערה בשעות לא שעות. הנה כמה מארזים טעימים במיוחד שמתאימים לסיטואציה:

  • מארז עם כדור פררו רושה ענק
  • קופסת לב עם סוכריות
  • מארז כדורי פררו רושה גדול

אם תרצו להשקיע במיוחד, תוכלו להוסיף למארז המתוק גם מארז עריסה שישמש לא רק את היולדת, אלא גם את הרך הנולד.

 

מארז פיל פילון תכלת

כל יולדת מגלה בשלב מסוים שחסרים לה בגדי גוף, כפפות או מכנס רגליות. הרי זה ידוע, לא משנה כמה היא תכין את עצמה מראש, בסופו של דבר, כל הבגדים של התינוק ימתינו בערמת הכביסה שגדלה מידי יום. תרחיש ידוע זה מוביל אותנו להציג בפניכם מתנה ליולדת בן שתקל על כל יולדת. מדובר במארז פיל פילון ורוד שכולל את כל הפריטים החיוניים לתינוק בשבועות הראשונים לחייו. כל אלה נארזים בתוך דליק פלסטיק איכותי שיכול לשמש את היולדת בהמשך לאחסון של טיטולים, מגבונים או בגדים.

מתנה להולדת בן

מארז מכונית מעץ

מי שרוצים להעניק מתנה שתיזכר לאורך שנים, צריכים לבחור במארז שמגיע בתוך מכונית עץ. שכן, הפריטים שבה משמשים את התינוק בשבועות הראשונים לחייו וגם בתקופה שלאחר מכן. נציין כי המארז כולל את הפריטים שהוצגו לעיל וניתן למצוא בו בדרך כלל גם שמיכת חורף מצמר ובובת שמיכי מתוקה ותואמת.

 

לסיום

אלה היו 4 המתנות הבלתי נשכחות שניתן ומומלץ להעניק לאישה לאחר לידת בן. בשלב זה אתם מכירים במתנות אלה מקרוב, כך שנותר לכם רק לבחור את האחת שתפסה לכם את העין ולחפש אותה ברחבי הרשת.

מתנה להולדת בן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה