נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קנאביסרפואי- אילו חומרים בו ניטלים במסגרת טיפול רפואי?

קנאביס רפואי

בשנים האחרונות יש שיח ער על קנאביס רפואי. אנשים רבים מתעניינים בחומר המדובר ורוצים לדעת אילו חומרים ניטלים בו במסגרת הטיפול. אנחנו קיבלנו לאחרונה מעל ל – 40 פניות מצד גולשים שביקשו לקבל מידע בנושא והחלטנו שהגיע הזמן להוציא מדריך מקוצר שיציג את התשובה לשאלה המתבקשת. אתם מוזמנים להישאר אתנו ולגלות מהם החומרים הללו. 

 

רגע, למה חשוב בכלל לדעת מהם החומרים שניטלים במסגרת הטיפול הרפואי? – תשובה מספר 1

יש שתי תשובות לשאלה שהוצגה בפניכם בכותרת שלעיל. הראשונה נוגעת לתגובות אלרגיות למיניהן. שכן, יש אנשים שיש להם אלרגיה לחומרים מסוימים. כך שהם צריכים לדעת מראש מהם המרכיבים של כל דבר שנכנס לגוף שלהם. החל ממאכלים מסוימים, שתיה וגם מוצרי עישון.

כך שאם הגעתם לכאן במקרה, כדאי שתהיו ערניים לעובדה זו ותבחנו את החומרים שקיימים בקנאביס רפואי, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם לא מכניסים לגוף שלכם חומרים שיגרמו לכם לתגובות קשות.

קנאביס רפואי

רגע, למה חשוב בכלל לדעת מהם החומרים שניטלים במסגרת הטיפול הרפואי? – תשובה מספר 2

חשוב מאוד להכיר באופן מעמיק את החומרים שנמצאים בתוך קנאביס רפואי פשוט בגלל שאתם צריכים לדעת מה אתם מכניסים לגוף שלכם. יכול להיות שתצטרכו לעבור טיפול רפואי בקרוב. במצב שכזה, הרופא עשוי לשאול אתכם אם אתם צורכים חומרים מסוימים. אם לא תדעו על החומרים שקיימים בתוך שמן ביקאן או בתוך תפרחות קנאביס באופן כללי, אתם עשויים להעמיד את עצמכם בסיכון.

 

החומרים הפעילים שקיימים בקנאביס רפואי

עכשיו, אחרי שהצגנו בפניכם את ההקדמה החשובה על החומרים המדוברים, עליכם לדעת כי בתוך קנאביס רפואי יש 2 חומרים פעילים שחשוב להכיר בהם. מדובר ב – CBD  וגם ב – THC. החומרים הללו קיימים בזני קנאביס שונים והם אלו שמסייעים לחולים במחלות שונות שצורכים את הקנאביס.

קנאביס רפואי

CBD  ו – THC מסייעים לחולים במחלות שונות

אנשים שחולים במחלות שונות או מי שסובלים ממחלות כרוניות צורכים קנאביס רפואי באופן קבוע כדי להקל על כאבים שהם חווים. הנוכחות של 2 חומרים אלו היא זו שמביאה לתחושת הרוגע שקיימת בגוף לאחר צריכת הקנאביס הרפואי. ראוי לציין כי ניתן לצרוך את הקנאביס בתצורות שונות כדי ליהנות מהיתרונות של החומרים הללו. הנה כמה דרכים עיקריות שכדאי להכיר:

  • עישון של קנאביס עם טבק
  • עישון של קנאביס ללא טבק
  • אידוי של קנאביס

חשוב מאוד שתתבצע פעולת החימום בקנאביס הרפואי. שכן, פעולה זו מביאה לתוצאה הרצויה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את החומרים הפעילים שקיימים בקנאביס הרפואי. כעת, כשיש בידיכם את המידע, אתם יכולים לצרוך את החומר בבטחה. נאחל לכם בהזדמנות זו שתרגישו טוב ושתמיד יהיה לכם קנאביס רפואי בהשיג יד.

קנאביס רפואי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה