נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 סיבות לעשות קורס עזרה ראשונה

מכשיר לחץ דם

עזרה ראשונה היא הטיפול הראשוני שניתן לאדם בעת מקרה חירום רפואי, בין אם מדובר על פציעה ובין אם מדובר על מחלה. אמנם רוב האוכלוסייה לא בהכרח יודעת לבצע פעולות אלה מאחר ולא מדובר בדרישה חוקית, אך יש יתרונות רבים להשתתפות בקורס שמלמד עזרה ראשונה. אלה יכולים להיות בעלי השפעה גם לכם ולגם לסובבים אתכם. הנה 5 סיבות לעשות קורס עזרה ראשונה.

 

היכולת להציל חיים בכף ידכם

מקרה חירום רפואי עלול לתפוס כל אחד ואחת מאיתנו בכל גיל ובכל מקום. בין אם מדובר בפציעה חיצונית או אירוע לבבי למשל, הרגעים הראשונים של הטיפול עד שצוות רפואי מקצועי מגיע לזירה הם תמיד הכי משמעותיים, ועלולים לקבוע גורל של חיים או מוות. באמצעות ידע הנרכש בקורס עזרה ראשונה, ניתן להיות אלו שיצילו חיי אדם במקרה כזה. קורס עזרה ראשונה באילת הוא במיוחד קריטי מכיוון שמדובר בעיר יחסית מבודדת מרוב בתי החולים בארץ בהשוואה לערים אחרות.

 

מצווה דתית

במהלך ההיסטוריה של העם היהודי התפתחו פרשנויות רבות לגבי מהותם וקדושתם של חיי האדם. מצוות פיקוח נפש דוחה אפילו שמירת שבת מפאת חשיבות הצלת חיים. לא סתם נאמר כי כל אדם המציל נפש אחת, כאילו הציל עולם ומלואו. קורס עזרה ראשונה הוא בדיוק הדרך לעשות זאת, לכן גם בהיבט הדתי ישנה חשיבות רבה ללמידה של כלים אלה על מנת להציל חיים.

 

תחושת סיפוק וגאווה

היכולת להציל חיים היא לא רק חיובית לטובת הזולת, אלא גם כלפי עצמכם. כשאתם יודעים שיש בידיכם את הכלים הללו, אתם מרגישים תחושת סיפוק שלא בהכרח כל אחד יכול לחוות, והיא מוצדקת לחלוטין. מה גם שהעובדה שקורס זה הינו בגדר רשות משמעותה שעשיתם את הצעד הנוסף של להשקיע מזמנכם וכספכם כדי לדעת איך לטפל באנשים. קורסי עזרה ראשונה הם זהים בכל הארץ, לכן קורס עזרה ראשונה באילת שווה בתוכנו וערכו לזה שבחיפה למשל.

 

הערכתם של הסובבים אתכם

לא כל אחד עושה קורס עזרה ראשונה, במיוחד לא במסגרת פרטית ולא במסגרת גוף כזה או אחר. לכן כאשר אנשים שומעים שאתם עשיתם קורס זה על דעת עצמכם ומטעם עצמכם, הם ידעו להראות את הערכתם כראוי.

 

הרחבת אופקים

מעבר ליתרונות המעשיים שניתן לקבל בעקבות קורס עזרה ראשונה, מדובר בקורס בעל תכנים מעניינים. במסגרת הקורס לומדים מגוון רחב של נושאים: על אנטומיה של גוף האדם, על מחלות, על טכניקות מעשיות לבצע פרוצדורות רפואיות, ועוד. אלה שמשתתפים יכולים ליהנות רבות מחוויית הלימוד הייחודית.

 

לסיכום

ישנם יתרונות רבים להשתתפות בקורס עזרה ראשונה, והם יכולים לבוא גם לטובת המשתתפים וגם לטובת אלו שסובבים את המשתתפים. לכן מומלץ לשקול בחיוב את האפשרות של השתתפות בקורס זה.

בובה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות הילד
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה