נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

נעלי צעד ראשון – מה החשיבות שלהן

נעלי צעד ראשון

התינוק עושה את צעדיו הראשונים באופן עצמאי. איזו התרגשות! הגיע הזמן לקנות נעליים בפעם הראשונה. יש מספר נקודות שכדאי לדעת בנושא. לנעלי צעד ראשון יש חשיבות רבה בעיצוב ההליכה של התינוק. כשתינוק מתחיל ללכת, הליכתו עדיין אינה יציבה ואינה מורגלת בנעליים. לכן חשוב שהנעל תהיה רכה, גמישה, קלה וכמובן נוחה. הכנו לכם מספר טיפים שיעזרו בבחירת הנעליים הנכונות.

 

נעלי ילדים

לאיכות הנעליים שהילדים שלנו נועלים יש חשיבות גבוהה. חשוב שהנעליים יהיו מיוצרות בהתאמה מיוחדת לילדים, שיהיו נוחות ושיתנו אחיזה לכף הרגל. כל היציבה של הגוף מושתתת על כפות הרגליים. לכן מומלץ לרכוש לילדים נעליים דווקא מחנויות שזו ההתמחות שלהן, או נעליים של מותגי הנעלה. איכות הנעל היא הבסיס ליציבה בריאה וטובה לגוף.

 

צעד ראשון

הצעד הראשון של הילד הוא שלב מרגש במיוחד. מיד כשהתינוק שלנו מתחיל ללכת, אנחנו רוצים לרוץ ולקנות לו את זוג הנעליים הראשון. אבל עדיין מוקדם לזה. קניית נעליים נכונה רק בשלב בו ההליכה מתייצבת והופכת להיות קלילה יחסית. בצעדיו הראשונים של התינוק הוא צריך חופשיות מוחלטת. נעליים רק יסרבלו ויאטו את התפתחות הליכתו.

 

הגיע הרגע

אחרי שהמתנו כמה שבועות והליכת התינוק התייצבה, הגיעה השעה לרכישת הנעליים המרגשת. דבר ראשון, מומלץ לפנות לחנות נעליים בעלת שם. לא מומלץ לרכוש בשלב זה נעליים מחנויות אופנה. אלא לדאוג לנעל איכותית ונוחה שתשרת את הילד ולא רק תהיה יפה. היציבה של הגוף מתפתחת בשלב זה, לכן האיכות חשובה במיוחד וקודמת לכל.

 

אז איך בוחרים?

בכל חנות נעליים איכותית תמצאו קטגוריה של נעלי צעד ראשון. לרוב, הן לא תהינה הנעליים היפות ביותר בחנות. הסיבה לכך היא המבנה המיוחד שיש לנעליים מסוג זה. מדובר בנעליים שאמורות לתת אחיזה לכף הרגל הקטנה והגמישה, ועם זאת לאפשר לה חופשיות תנועה. נעלי צעד ראשון יהיו בעלות סוליה רכה וגמישה ומשקלן קל במיוחד.

 

מה החשיבות של נעלי צעד ראשון?

חשיבותן של נעלי צעד ראשון רבה. התינוק, שרק החל ללכת, מעצב את צורת הליכתו בשלב זה. אם ינעלו לו נעליים שאינן מאפשרת גמישות מספקת, או נעליים שאינן נוחות, הוא לא ישמח לנעול אותן. כמובן שגם במקרה של נעלי צעד ראשון איכותיות ומותאמות, התינוק יעבור כמה ימי הסתגלת עד שיצליח ללכת איתן ממש בנוחות, אבל הן בנויות בצורה שתאפשר לו לעשות זאת יחסית בקלות.

 

היכון הכן, צא!

למרות הציפייה לרכישת נעליים ראשונות, המתינו מספר שבועות לאחר שהתינוק עושה את צעדיו הראשונים. כשאתם רוכשים את נעלי הצעד הראשון הקפידו על נעל איכותית, נוחה, שתאפשר יציבה טובה להליכה ולגוף. בדקו שהנעליים גמישות וקלות במשקל, כדי לאפשר לילדכם חופשיות ונוחות מקסימלית בשלב התפתחות ההליכה. מכאן נוכל רק לאחל הצלחה עם הריצות אחרי הקטנצ'יק ☺

נעלי צעד ראשון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא קניות לתינוק
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה