נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מרגישים שההתמכרות שולטת בכם? יש מי שיעזור!

ההתמכרות שולטת בך

הכל מתחיל בתמימות, אולי כבריחה זמנית או סקרנות בלבד. אך במהרה, ההתמכרות מהדקת את אחיזתה הבלתי פוסקת. ההתמכרות מעצבת מחדש את השגרה, את מערכות היחסים שלכם ואפילו התפיסה העצמית.המחזור של ההתמכרות חוזר על עצמו, כשכל כניעה לדרישות ההתמכרות מחזקת את אחיזתה בחייכם, תוך פגיעה בחופש ובשמחה שלכם. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא מי יכול לעזור לכם להשתחרר מהשליטה של ההתמכרות.

 

המחיר של ההתמכרות – והמסע אל החופש

ההתמכרות גובה מהמכור מחיר מופקע, והיא מחלחלת לכל היבט של הקיום שלו. מערכות היחסים של המכור מתפוררות, הקריירה שלו קורסת והשאיפות מתפוגגות. הכל כתוצאה מהמרדף הבלתי פוסק אחרי סיפוק ההתמכרות.לכן שחרור מהתמכרות הוא הישג כה אדיר, ורחוק מלהיות בלתי עביר. הגמילה היא מסע המחייב מחויבות בלתי מעורערת, הדרכה מקצועית ותמיכה קהילתית.

פה רטורנו נכנסים לתמונה. המרכז מציע את המרחב והכלים לניקוי מרעלי ההתמכרות ולהחזרת השליטה בחיים.במרכז הגמילה הזה, תוכלו למצוא מומחים המתמחים בטיפול בסוגים רבים של התמכרויות. בנוסף, במרכז קיימות תוכניות ייחודיות המתייחסות לממדים הפיזיים, הרגשיים והפסיכולוגיים של ההתמודדות עם התמכרו. עוד מידע על המרכז תוכלו למצוא באתר https://retorno.org.il.

מחיר ההתמכרות

להתגבר על התמכרות ולהשיב לעצמך את החיים

כמו שכל מכור יוכל לומר לכם, ההתמכרות, ולא אתם, עצמה היא זו ששולטת בחיים שלכם. אין הבדל בין התמכרות לפורנוגרפיה לבין בתלות בסמים  או אלכוהוליזם. חלק מהמכורים מתארים את זה כאילו יש להתמכרות איזו דרך ערמומית לגנוב את הסמכות מידיך. לכן אחת המטרות המרכזיות של התגברות על התמכרות היא לקחת בחזרה את השליטה על החיים שלנו.

 

אשליית השליטה

"רק עוד משקה אחד", או "אני יכול להיגמל מסמים מתי שאבחר". את ההכרזות האלה, שמשקפות אשליה של שליטה על התמכרות, כולנו מכירים. יכול להיות גם שאתה קורא את זה ואומר "מה פתאום, אני לגמרי שולט בחיים שלי". ובכן, מחקרים מוכיחים שההתמכרות משגשגת הודות ליצירת אשליה של שליטה עצמית בתוך נפשו של המכור.

במילים פשוטות, האמונה שהמכור יכול לעצור את ההתמכרות כרצונו, שתחושת היכולת האישית לא משתנה – היא אשליה. המציאות העגומה חושפת נרטיב אחר. ההתמכרות מנצלת בחוכמה את הפגיעות שלכם, ושוחקת באופן שיטתי את האוטונומיה.

 

סיכום

לסיכום, חיים משוחררים מהשפעות ההתמכרות הם חיים של העצמה, צמיחה ופוטנציאל ללא גבול. מכורים נקיים המשוחררים מאחיזת ההתמכרות מגלים כי התשוקות מתחדשות, הקשרים מתוקנים, והזהות האמיתית שלהם מתעוררת מחדש.להתמודד עם התמכרות זה לא פשוט.

אבל היציאה לחופשי והשתחררות מכבלי ההתמכרות – שווים את המאמץ. אם אתם או אדם היקר לכם מתמודד עם התמכרות ורוצה להשתחרר ממנה – בואו לרטורנו. שם מחכה לכם או לאדם היקר לכם עולם של אפשרויות. אנחנו מעודדים אתכם לעשות את הצעד האמיץ לעבר עתיד טוב יותר, בו אתם משוחררים ממשקל ההתמכרות.

ההתמכרות שולטת בך

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפולים
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה