נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה עושים במקרה של רשלנות רפואית בהריון?

רשלנות בלידה

לצערנו, נשים רבות חוות רשלנות רפואית במהלך ההיריון. מי שקוראים פוסטים בקבוצות של נשים ברחבי הפייסבוק, יכולים לגלות כי מדובר בתופעה נרחבת שלא מדוברת מספיק. לאחר שקראנו מעל ל – 40 תגובות שנכתבו על פוסט בנושא זה, החלטנו לצאת ולבדוק מה עושים במקרה שאירעה רשלנות רפואית. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע החיוני בנושא.

 

רשלנות רפואית בהיריון – מהי?

רגע לפני שנציג בפניכם מה עושים במקרה שאירעה רשלנות רפואית בהיריון, כדאי שתדעו מה זה בכלל אומר. שכן, תחום הרשלנות הרפואית הוא נרחב מאוד ויש לבחון אותו באופן מעמיק. רשלנות רפואית בהיריון יכולה לבוא לידי ביטוי בכל מיני מקרים. הנה כמה מהנפוצים שבהם:

  • אי אבחנה במום של העובר (מתגלה בעת הלידה או לאחריה)
  • מתן תרופות שאסורות לנטילה במהלך ההיריון
  • שליחת האישה ההריונית לבדיקה שגרתית במועד מאוחר מידי

כפי שאתם יכולים לראות, המקרים הללו נוגעים לצוות הרפואי שיש להם אחריות גדולה. שמענו על לא מעט מקרים שבהם הרופאים שכחו להפנות אישה לבדיקה מסוימת או לא הקשיבו לתלונות שלה וגילו בהמשך כי הדבר הוביל לבעיה חמורה.

רשלנות בלידה

מה עושים אם אירעה לכם רשלנות רפואית בהיריון? השלב ה – 1: מבררים ברחבי הרשת אם המקרה שאירע לכם נחשב לרשלנות רפואית

מי שתבעו בעבר בעקבות רשלנות רפואית בהריון ציינו בפנינו כי בשלב הראשון צריך לבדוק אם המקרה שאירע לכם בכלל נחשב לרשלנות רפואית בהיריון. שיחה שהייתה לנו לאחרונה עם בחורה צעירה שעברה לידה מורכבת, גילתה כי הטראומה שעברה לא נחשבת מבחינת החוק למצב של רשלנות בלידה. שכן, החוק קובע במדויק מהם המצבים שנחשבים לרשלנות או לא.

 

מה עושים אם אירעה לכם רשלנות רפואית בהיריון? השלב ה – 2: יוצרים קשר עם עורך דין מומלץ

קראתם פרטים אודות מקרים דומים שאירעו לנשים אחרות ברחבי הרשת? מצוין. כעת, אתם יודעים אם מדובר במקרה שנחשב לרשלנות רפואית בהיריון או לא. בשלב הזה, אתם יכולים לפנות אל עורך דין מומלץ. כלומר, מי שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • בעל ניסיון רב בתחום
  • אמין
  • מביא תוצאות

רשלנות בלידה

איך מגיעים אל עורך דין שעומד בכל הקריטריונים?

כדי שתוכלו ליישם את השלב ה – 2 והחשוב שצוין לעיל, עליכם לערוך בירור מקיף. אנו ממליצים לשאול חברות, שכנות, קרובות משפחה או גולשות ברשת לגבי פרטים על עורך דין שכזה. לאחר שתקבלו המלצות חמות על עורך דין מסוים, תוכלו להיות בטוחים כי מדובר באיש מקצוע שעושה את עבודתו נאמנה. כך שכל מה שיישאר לכם לעשות זה ליצור עמו קשר ולתאם פגישת ייעוץ.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה עושים במקרה של רשלנות רפואית בהיריון. בשלב זה, נותר לכם רק ליישם את ההנחיות שנכתבו לעיל ולהיות בטוחים כי בחרתם נכון.

רשלנות בלידה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה