נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה לארוז בתיק הלידה?

מזוודה

תאריך הלידה מתקרב בצעדי ענק ועמו שאלת מיליון הדולר: איך עוברים את האתגר הגדול? מסתבר כי כמו בכל תחום אחר, גם כאן, הכנה מוקדמת הינה מתכון ללידה רגועה יותר. הכן רכבך לחורף? כאן תוכלי להמיר את המשמעות בהכנת תיק לידה מאובזר היטב. מגיע לך לנסוע ללדת כשאת מצוידת בכל מה שצריך. אנחנו כאן כדי להכין לך את הצ'קליסט לתיק המאובזר בקפידה טרום הלידה. מזל טוב  – תיק לידה נולד.

 

מה תכניסי לתיק הלידה?

תאריך הלידה המשוער כשמו כן הוא, השערה בלבד. בפועל, איננו יודעות מתי יפתיעו אותנו צירי הלידה ויקראו אותנו לסדר, כך שההמלצה המקצועית הינה הכנת תיק לידה כבר משבוע 36. אוקיי, רכשת מזוודה נוחה ואיכותית, הגיע הזמן למלא אותה בכל טוב, רשמי לפנייך: האביזרים אותם תצטרכי בחדר הלידה:

 

תיק לחדר הלידה

בחדר הלידה תזדקקי לביגוד קליל, נושם ונוח. ארזי לך בגדים מאווררים לצד נעלי בית נוחות. בנוסף, חשוב להתאבזר באמצעי תעסוקה שונים בדגש על הדברים שעושים לך טוב: ספרי קריאה, מוזיקה אהובה, כרית נוחה במיוחד וכן על זאת הדרך. ארזי לך ולבעלך גם חטיפים ומזון קל לנשנוש לפני, תוך כדי ולאחר הלידה.

בנוסף, חשוב להצטייד בכל הניירת הרפואית שאגרת בתקופת ההיריון לרבות: תעודת זהות, צילומי אולטרסאונד ותיק רפואי מלא.

לא לשכוח לקחת מצלמה! את וודאי תרצי להנציח את הנסיך/כה שיבקעו לאוויר העולם וימנו אותך לאמא אחת ויחידה.

 

תיק לאחר הלידה

זה נשמע דמיוני, מה? הלידה באמת תעבור פעם? אז כן, הרינו לבשר לך שתשעה חודשים יחלפו ואת אכן תחבקי ילד/ה לכן חשוב לארוז תיק נפרד לזמן שלאחר הלידה שיכלול כל מה שיולדת טריה זקוקה לו:

  • ביגוד נוח ומותאם להנקה – מכיוון שכיום תחום ההנקה מעודד הנקה סמוך לזמן הלידה חשוב שיהיה לך ביגוד נוח ומותאם לך אישי.
  • נעלי בית נוחות.
  • גרבי לילה נעימות.
  • סוודר במידה ומיזוג האוויר ירגיש לך קר מדי.
  • אמצעי תעסוקה.
  • פינוקים שונים – מגיע לך יולדת! הכניסי שוקולדים, חטיפי בריאות, ספרי קריאה ועוד לפי העדפתך האישית.
  • אלופירסט – הכניסי תרסיס להקלה וריפוי של תפרים לאחר לידה.
  • תיק איפור וטיפוח – אך טבעי שתרצי לחזור לעצמך לאחר הלידה. תוכלי להנות מטיפוח קוסמטי באמצעות אמצעי איפור זמינים שיעניקו לך הרגשה טובה ויעזרו לך להתחזק.
  • מדריכי הנקה והורות – בזמן בו את נחה ומתאוששת מהלידה תוכלי לקרוא להנאתך בספרי הדרכה מומלצים ללמידת הורות טרייה ואיך מתנהלים במרחב החדש.
  • אבזור לבייבי החדש – אוהבת סרטים לתינוקות או מחזיק מעוצב למוצץ? את מוזמנת להכניס לתיק אביזרים מתוקים שיהפכו לך את הטיפול בתינוק לחוויה החיובית בעולם.

 

מוכנה לקבל את האושר?

אין אושר גדול מלקבל את מתנת ההורות, נכון היא כרוכה במאמץ, אין אימהות שבאה ברגל ורבות הנשים שחוששות מאוד מחווית הלידה. אולם עם הכנה נכונה, והרבה קבלה ואמון זו יכולה להיות החוויה הטובה ביותר בחיים שלך.

תינוקת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לידה
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה