נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה חשוב לדעת לפני יישור שיניים?

יישור שיניים

הליך של יישור שיניים נחשב לנפוץ ביותר בישראל ובמקומות נוספים ברחבי העולם. באופן מפתיע, השכיחות שלו לא מובילה להיכרות מעמיקה עם כל מיני פרטים שחשוב להכיר לפני ההליך. כשגילנו את העניין הזה, החלטנו להעלות לרשת מדריך שיציג בפני כל דורש את כל הדברים שחשוב לדעת רגע לפני שמתחילים בהליך של יישור שיניים. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שתצאו מפה בקיאים בנושא.

 

חשוב לדעת שצריך לבצע את ההליך על ידי אורתודנט מוסמך

יש מי שחושבים שהליך יישור שיניים מתבצע על ידי רופא שיניים, אבל האמת היא שאין זה נכון. הליך מסוג זה מתבצע אצל רופא שהוסמך לאורתודנטיה. רופאי השיניים הם אלה שמפנים לא פעם את המטופלים שלהם למרפאה אורתודנטית, כדי שניתן יהיה לקבל שם את הטיפול המקצועי ביותר.

מְיַשֵׁר שִׁנַיִם

חשוב לדעת שצריך לבחור במרפאה מוסמכת

הליך של יישור שיניים זה לא עניין של מה בכך. מי שעשויים לעבור אותו, צריכים לערוך בירור מעמיק אודות מרפאת שיניים מומלצת בקריות במידה והם מתגוררים באזור. מי שמתגוררים למשל באזור המרכז, צריכים לערוך את הבירור באזור זה.

נסביר כעת שיש מרפאות עם רופאים בעלי ניסיון רב, בעוד במרפאות אחרות, יש רופאים עם ניסיון מועט. אם אתם רוצים להיות בטוחים ב – 100% בכך שהפה שלכם נמצא בידיים טובות, עליכם לערוך חיפוש אודות מרפאה מוסמכת ברחבי הרשת. ניתן לעשות זאת באמצעות פרסום פוסטים ברשתות החברתיות או באמצעות קריאת אינפורמציה בפורומים שעוסקים בבריאות הפה.

 

חשוב לדעת שיש 2 סוגים של יישור שיניים

אי אפשר לכתוב מדריך על יישור שיניים מבלי להציג בפניכם את שני הסוגים העיקריים של ההליך. הראשון הוא הסוג הפשוט ביותר (והפחות מומלץ). מדובר ביישור שיניים שמתבצע באמצעות שימוש בקוביות מתכת שמונחות על גבי השיניים. השני הוא יישור שיניים שקוף שאינו נראה לעין. נציין כי ניתן לפנות אל אורתודנט שיבצע הליך של יישור שיניים שקוף בקריות, במרכז ואפילו בדרום.

חָשׁוּב

חשוב לדעת שלכל סוג של יישור שיניים יש יתרונות וחסרונות

אם אתם מתכננים לבחור ביישור שיניים "רגיל" (כלומר, הליך שכולל הדבקה של קוביות על גבי השיניים), עליכם לדעת שההדבקה הינה פשוטה ביותר, אך היא עלולה להוביל לתופעות לוואי הבאות:

  • חוסר נוחות בחלל הפה
  • פוגע במראה הפנים
  • נפיחות בקרבת ה"קוביות"
  • חתכים ופצעים בחלל הפה

 

ההמלצה היא לבחור ביישור שיניים שקוף שמאפשר ליהנות מיתרונות בלבד. שכן, הוא אינו נראה לעין ולא גורם לכאבים ופצעים.

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את כל הפרטים שחשוב לדעת לפני שמבצעים הליך של יישור שיניים. בשלב זה יש בידיכם את המידע, כך שנותר לכם רק לבחור את יישור השיניים המתאים לכם ביותר וליהנות מחיוך ישר ואסתטי. נאחל כעת שיהיה בהצלחה!

יישור שיניים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה