נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה זה מגדל למידה?

ילדים

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות ישנה מודעות גבוהה מאוד בכל הנוגע לשימוש במגדל זה והדבר מעלה הרבה שאלות. בימים האחרונים ראינו לא מעט התעניינות מצד גולשים בקבוצות פייסבוק שונות שביקשו לדעת מה זה מגדל למידה? למה הוא משמש ולמי הוא מתאים? החלטנו לכתוב מדריך מקיף בנושא שיציג את כל התשובות והנה הוא רוקם עור וגידים.

 

תכירו את האנשים שעזרו לנו לדייק את המילים

מי שמכירים אותנו ואת המדריכים שלנו מקרוב, יוכלו להגיד לכם שיש לנו את כל הידע הדרוש על מגדל למידה. שכן, יש לנו אחד כזה כבר מעל לעשור והוא משמש את הילדים שלנו מגילאים צעירים מאוד. החלטנו לפנות אל הורים נוספים שיש להם ידע בנושא כדי שהם יוכלו להציג בפנינו פרטים נוספים שאולי אנחנו לא חשבנו עליהם. אנו רוצים להודות להורים האלה, שהקדישו לנו מזמנם ומסרו לנו פרטים על מגדל הלמידה שברשותם. בזכותם, הצלחנו לדייק את המידע ולהעלות את המדריך החשוב שאתם קוראים ברגעים אלו ממש.

 

מה זה מגדל למידה?

מגדל למידה, כשמו כן הוא – מגדל שמשמש ללמידה. הורים רבים רוכשים אותו כדי לאפשר לילדים שלהם להגיע אל מקומות מוגבהים ברחבי הבית. אם טרם ראיתם איך המגדל נראה, כדאי שתיכנסו אל הקישור הבא ותיחשפו למגדל המדובר: https://www.babysleep.shop. במרבית המקרים מגדל למידה עשוי מעץ מסיבי והוא מאפשר לילדים מגיל שנה ומעלה לעמוד עליו ולבצע מטלות שונות.

 

מה הילדים שלכם יכולים לעשות עם המגדל?

יש כל כך הרבה פעולות שהילדים שלכם יוכלו לעשות עם המגדל. מדובר בין היתר בפעולות הבאות:

  • הגעה אל הכיור בשירותים כדי לצחצח שיניים בשעות הבוקר והערב
  • סיוע בהכנת עוגות ומאפים במטבח
  • סיוע בניקיון השולחן לקראת ארוחה משפחתית

 

למה בכלל צריך מגדל למידה?

אם תקראו על שיטת החינוך המונטסורית שכובשת את ישראל בסערה בשנים האחרונות, אתם תגלו שמגדל הלמידה הוא חלק בלתי נפרד מהשיטה שדוגלת במתן עצמאות לילד. הילד שלכם, מגיל צעיר, צריך לקבל את התחושה כי הוא יכול לבצע כל מיני פעולות שונות. ברגע שיש לו מגדל למידה שזמין עבורו, הוא יכול לטפס עליו ולהגיע אל מקומות שונים ברחבי הבית. יתאפשר לו לסייע לכם בכל מיני פעולות ולהרגיש שיש לו את היכולת. מדובר בעניין חשוב מאוד שמפתח יכולות חשובות אצל הילד שכוללות לא פעם את חיזוק המוטוריקה העדינה והגסה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את מגדל הלמידה שכבש את ישראל. כעת, אתם יודעים את כל הפרטים על המגדל המדובר, כך שנותר לכם רק לבדוק איפה תוכלו להניח אותו בבית ולהשתמש בו באופן קבוע, כדי לאפשר לילד שלכם להיות עצמאי.

משפחה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות הילד
פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה