נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לחולל שינוי – הכירי את קורס הדרכת הכלות

לקראת המפנה הגדול בחייה, זקוקה כל בחורה מאורסת לליווי רוחני, מקצועי ואישי. המעבר מחיי רווקות לנישואין נושא בחובו שינויים רבים מהותיים. על מנת לכונן תקופת אירוסין בריאה וחיי נישואים מאושרים נדרשת כל כלה לעבור הדרכה על ידי בעלת מקצוע מוסמכת. מרגישה שיש בך את הכוח להיות מובילה, מנווטת ומנחה להקמת בית נאמן בישראל? הכירי את קורס הדרכת הכלות: מהו כולל? ומהי ההכשרה המקצועית הניתנת במהלכו? בואי לחולל שינוי.

 

קורס מדריכות כלות – לכל מי שרוצה להתוות דרך ולהכין לחיי נישואין מאושרים

קורס הדרכת לחולל שינוי – הכירי את קורס הדרכת הכלות מקנה למשתלמות את כל הידע ההלכתי הנדרש, זאת לצד בסיס איתן בהליכות הבית היהודי ומידע מקצועי לצורך הכנת הכלה להיות חלק במערכת נישואין איכותית ובונה.

הקורס יועבר מתוך מודעות חשיבות העליונה שבתפקידה של מדריכת הכלות בהכנה לקראת בניית בתים יהודיים. הלימודים יכללו מענה עיוני ופרקטיקה בהתמודדות עם אתגרים שונים ועצות למניעת בעיות בס"ד. מסיימות הקורס בהצלחה תוכלנה לעסוק במקצוע מפרנס המהווה שליחות משמעותית.

 

הדרכת כלות – תוכנית הלימודים

תוכנית הלימודים בקורס הדרכת כלות מקצועי היא מקיפה, מקצועית ויסודית. התוכנית תהיה מושתתת על ניסיון והיכרות עם השטח, הכרת הצרכים של כלות טריות בתקופת האירוסין והתבססות על מקורות יהודיים לצד מידע פסיכולוגי יישומי. הלימודים ישלבו פן לימודי עינוי לצד לימוד מעשי פרקטי.

 

ליווי איש במהלך הקורס

הכשרת מדריכות כלות היא משימה ראשונה בחשיבותה וצריכה להיעשות תוך ליווי צמוד של כל משתלמת. קורס הדרכת כלות מומלץ יתבצע בקבוצות קטנות על מנת לוודא כי כל משתתפת תכיר את החומר ההלכתי היטב וכן תתוודע לסוגיות המקצועיות והאישיות הקשורות בלימוד זה.

גם לאחר הקורס וקבלת ההסמכה הרשמית, תוכלנה התלמידות ליהנות מזמינות גבוהה של רבנים ורבניות על מנת לצאת לעבודה בתחום מתוך תחושה בטוחה הלכתית ומקצועית.

 

קורס הדרכת כלות – מהן דרישות הסף?

ברוב המקרים תידרש המועמדת לעבור ראיון עם רבנית בכירה מטעם המכון לצורך התרשמות מיכולותיה ורמתה האישית. הקרסים מיועדים לנשים נשואות בהווה או שהיו נשואות בעבר ובעלות רקע וידע בעולם התורני.

חתן וכלה

לימודי תעודה

בוגרות קורס הדרכת כלות מטעם מכונים מוסמכים תקבלנה תעודת הסמכה מטעם המכון וכן אישור מדריכה מוסמכת על ידי הרבנות הראשית לישראל וכניסה למאגר המדריכות המוסמכות.

תעודות אלו מוכרות בשוק התעסוקה ופתחו שערים לבוגרות הרבות של מכוני הדרכת כלות.

 

מי זכאית לקבל תעודה של מדריכת כלות מוסמכת?

יש להשתתף ברוב שיעורי התוכן של הקורס וכן לעבור בהצטיינות מבחן מסכם על החומר הנלמד. עמידה בשני פרמטרים אלו תזכה את התלמידה בתעודה מוכרת.

 

קורס הדרכת כלות – הדרך להפוך למורת דרך משמעותית

קורס הדרכת כלות מכשיר את המשתלמות להיות דמויות משמעותיות, מורות דרך ויועצות לכלות בצומת החשובה ביותר בחייהן. קורס הדרכת כלות יקנה ללומדות את הכלים על מנת להיכנס לעולם הנישואין מתוך שאיפה רוחנית עמוקה, ידע הלכתי מקיף ומוכנות אישית ורגשית לקשר זוגי מעצים.

זוג

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות הילד
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה