נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 טיפים שיהפכו את חווית ההיריון שלך לנעימה יותר

חווית הריון

כל אישה שחווה הריון תחווה אותו קצת אחרת – לאחת הוא יעבור באופן ממוצע, ללא בעיות יוצאות דופן, ולשנייה תצוץ בעיה אחר בעיה, יהיו אולי סיבוכים והיא תצטרך להתמודד עימם בשביל להביא ילד או ילדה מתוקים אל העולם. לא משנה מי מהם זו את, את וודאי יודעת שההריון שלך הוא תקופה מאתגרת – ובדיוק בשביל זה אנחנו מביאים לך במאמר זה שיטות להפוך את החוויה שלך לנעימה ונוחה יותר במהלך ההריון.

כל מי שחוותה או חווה הריון תוכל להעיד, שההריון הוא אמנם תהליך מדהים שבסופו מגיח ילד לעולם – אך תקופת ההריון עצמה היא תקופה לא פשוטה כלל. גופך משתנה, את עצמך משתנה, את אמוציונלית מאוד, מתוסכלת, הורמונלית, צריכה להתכונן לשינוי הכי גדול בחייך. בשל כך, מומלץ להבין כיצד להפוך את ההריון שלך לחוויה נעימה ככל האפשר. איגדנו עבורך כאן דרכים מובילות לכך.

 

הקפידי על פעילות גופנית

מיתוס שחשוב לשבור הוא שבתור אישה בהריון, את צריכה לשכב כל היום ולא לזוז, ולא לעשות פעילות גופנית. ההפך הוא הנכון – כל אישה שקיבלה מהרופאה שלה אישור לכך, צריכה להישאר פעילה ולהתאמן ככל יכולתה במהלך ההריון. יש לכך יתרונות רבים – בריאותך היא הריאות העובר שלך, וכן הדרך להקל על עצמך בלידה עצמה, ולעזור לגוף שלך להחלים מהר יותר לאחר הלידה.

הֵרָיוֹן

אכלי מגוון של מזונות

נכון, יש לך כנראה חשקים קצת הזויים במהלך ההריון – ומי אנחנו שנשפוט – אבל חשוב שתצליחי להזין את עצמך המגוון של מזונות בריאים במהלך ההריון. הקלי על עצמך בכך שתבצעי הזמנת פירות וירקות באינטרנט, כך שאף אחד לא יצטרך לסחוב אותם, בשלי לעצמך כמה שיותר אוכל שתקפיאי בשביל שבהמשך לא תצטרכי לבשל, הישעני על עזרתם של בני הזוג, חברים ומשפחה – העיקר שתכניסי לגופך מזונות מזינים וטובים שיתמכו בהריון שלך.

 

פנקי את עצמך עם מסאז׳ הריון

מסאז׳ הריוניות הוא המצאה מדהימה – שכן נשים בהריון סובלות ממגוון של כאבים שצצים בגלל השינויים הגופניים וההורמונליים שהן חוות. מסאז׳ הריון יעשה על ידי איש או אשת מקצוע שיודעים מה מותר ומה אסור לגוף הריוני, ויוכלו להקל עלייך רבות.

 

מצעי דרכים להירגע

נכון, בימים אלו קשה מאוד להימנע ולהימלט ממתח, חרדות או פחדים – אבל בזמן ההריון יותר חשוב מתמיד שתהי במצב של רגיעה. לחץ גבוה אצלך עלול להשפיע על בריאותו של העובר שלך, על המשך ההריון ועל בריאותך שלך – על כן עשי מה שאת יכולה בכדי להירגע ולשמור על שלווה. נסי מדיטציה, סוגים שונים של תה, קריאת ספרים, האזנה למוסיקה נעימה וכולי.

 

לסיכום

ההריון הוא תקופה מדהימה אך בו בזמן לא פשוטה – וככל שתקלי על עצמך היא תעבור בצורה נעימה יותר. הקפידי על אכילה מאוזנת, פעילות גופנית, פנקי את עצמך במסאז׳ ותקפידי על רוגע ושלווה כמה שאפשר. מזל טוב!

חווית הריון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הריון ולידה
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה