נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לגוף ולנשמה: הכל על ריפוי הגוף והנפש מטראומה

טְרַאוּמָה

טראומה מותירה חותם עמוק הן בנפש והן בגוף ואנחנו איננו מי שהיינו לפני האירוע הטראומתי, אך אין זה אומר שלא נוכל לטפל בה ולהבריא. ספרו עטור השבחים של בסל ואן דר קולק, מייסד ומנהל של מרכז הטראומה של בוסטון אסף את המחקרים העדכניים ביותר הבודקים את השפעת הטראומה על המוח האנושי ועל הבריאות הנפשית ובוחן את הדרכים היעילות ביותר לטפל בהן.

נשמע כמו משהו שהייתם רוצים לקרוא? תוכלו לרכוש את הספר ולקרוא אותו מתחילתו ועד סופו, או להכנס לבוקי ולקבל תקציר ממצא ביותר בן עשר דקות.

 

ספרי עיון בעברית

קריאת ספרי עיון חשובים כגון נרשם בגוף יכולים לסייע רבות הן למטפלים מנוסים והן לציבור הרחב המעוניין להרחיב את ידיעותיו בתחום. הספרים המרתקים אשר נסמכים על המחקרים המעודכנים ביותר שקיימים בהחלט יכולים לפתוח אופקים חדשים, לעורר בכם השראה ומוטיבציה לטפל או להיות בעצמכם מטופלים ולהבין את מטופליכם ואת עצמכם טוב יותר.

אך מה קורה כשהזמן שלכם קצר ואין לכם הרבה זמן פנוי? האם תוותרו על הקריאה לחלוטין? הכירו את בוקי, האתר שיחסוך לכם הרבה זמן וחיבוטי מצפון, פשוט האזינו לסיכום קצר בן עשר דקות שימצה לכם את הספר ויעזור לכם להכיר שיטות חדשות, רעיונות חדשים ודרכים חדשות לחיות חיים ממצים, בריאים ויעילים יותר מתמיד.

 

בוקי

בוקי הינו אתר המרכז סיכומים של ספרי עיון בעברית, מהמובילים והמומלצים ביותר לקריאה עבור אנשי מקצוע והציבור הרחב המתעניין. באתר תוכלו למצוא רבי מכר מצליחים רבים אשר הצליחו לסחוף רבים ולהעניק השראה לחיים בריאים, מאוזנים וטובים יותר באמצעות שיטות מודרניות ועתיקות, מסע רוחני או הבנה טובה יותר של הדרך בה הגוף והמוח שלנו פועל.

כל אדם המעוניין לעשות שינוי מהותי בחייו יכול להפיק תועלת רבה מנסיונם הרב של אחרים, מומחים בעלי שם עולמי בתחומים שונים, חוקרים, מטפלים ואנשי מקצוע מיומנים אשר הפכו את נסיון חייהם מחדר הטיפולים ומהמחקר הרב לספרים עוצמתיים.

 

כיצד זה עובד?

באמצעות רכישת מנוי במחיר מוזל ושווה לכל נפש תוכלו לקרוא סיכומים איכותיים של הספרים אשר ממצים וממרכזים את כל הנושאים העיקריים. בדרך זו תוכלו לדעת אם הספר עונה על הצרכים שלכם, בין אם הם אישיים או מקצועיים, ובכך לחסוך זמן וכסף על ספר שהכותרת שלו נראית מלהיבה אך תוכנו מאכזב, ולהספיק בפרק זמן קצר לסקור ולאסוף מיד מספרים רבים.

 

לסיכום

בוקי חוסך לכם זמן יקר וכסף רב על רכישת ספרי עיון ומסכם לכם בקצרה את כל מה שאתם צריכים לדעת, מקצר את משך הזמן שאתם מקדישים לקריאה מקצועית ומסייע לכם לנתח את התוכן של כל ספר על מנת לוודא שתוכנו מתאים לכם מקצועית ואישית.

טְרַאוּמָה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה