נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל מה שרציתם לדעת על סימיקול מסדרת טיפטיפות של כצט

סימיקול מסדרת קצת

האם יש גיל מינימלי עבור מתן סימיקול? בכל גיל, כיצד משתמשים בסימיקול ואיך נותנים אותו לילדים? האם יש מינון מומלץ ופחות מומלץ, ומהן ההשלכות של חריגה מהמינון המקובל של סימיקול? הנה מה שצריך לדעת על סימיקול מסדרת טיפטיפות של כצט.

כתוצאה מהצטברות של גזים אצל תינוקות, לעיתים אותם תינוקות יחוו כאבים מאוד לא נעימים, מה שכמובן גם ידיר שינה מעיני ההורים. כדי להקל על מצבים אלו של גזים במערכת העיכול של תינוקות, הרפואה המערבית מנגישה מספר פתרונות מגוונים ושונים. בין הפתרונות השונים נמצא את סימיקול מסדרת טיפטיפות של כצט, טיפות המאופיינות ביתרונות הבאים:

  • הקלה על כאבי בטן
  • מתן קל לילדים ע"י טיפות לבליעה
  • השגה מיידית ללא צורך במרשם
  • מתן המענה החל מגיל לידה

לחצו כאן לרכישה אונליין: סימיקול לתינוקות לרכישה אונליין באתר פארמה פלוס

 

סימיקול טיפטיפות: מה המינון המקובל ליום? מהו סימתיקון?

באופן כללי, מומלץ לתת לתינוקות 0.3 מ"ל לפני כל ארוחה. במידה שזהו המינון, יש להקפיד על מתן של עד 12 מנות ב-24 שעות. בתוך כך, אפשרי גם להעלות את המינון למינון של ל0.6 מ"ל. בהתאם לכך, במינון זה נותנים לתינוק עד 6 מנות ביום.

כאשר המינון הנכון ניתן לתינוק, החומר הפעיל בסימיקול מבצע את תפקידו, אותו חומר הנקרא –  "סימתיקון". בפועל, חומר זה נועד כדי לפרק בועות גז וקצף. עם שימוש נכון בסימיקול מסדרת טיפטיפות, התכשיר בעצם גורם לכך שמתח הפנים של בועות הגז משתנה, מה שבתורו מקל על התפזרות הבועות בגוף. התוצאה היא: שחרור הגזים בדרך טבעית.

סימיקול מסדרת קצת

מהם יתרונות סימיקול מסדרת טיפטיפול של כצט?

קודם כל, חשוב לדעת שהתרופה של סימיקול מסדרת טיפטיפות מאושרת על ידי משרד הבריאות. מעבר לכך, התרופה הזאת הוכחה במחקרים קליניים כיעילה במקרים רבים של כאבי בטן אצל תינוקות, מה שידוע כנפוץ בגילאים אלו.

כמו כן, התרופה אינה מכילה אלכוהול או סוכר, מה שעשוי להיות נפוץ בחלק מהתרופות שנותנים לילדים ומבוגרים גם יחד. בתוך כך, התכשיר נחשב מאוד בטוח לשימוש ואינו מהווה סכנה אצל תינוקות בגילאים מאוד מוקדמים (החל מגיל לידה).

 

כדאי להתייעץ עם רופא לפני מתן סימיקול טיפטיפות כצט?

בכל מקרה בו אינכם בטוחים בכל דבר כזה או אחר, תמיד יהיה חשוב להתייעץ עם רופא המשפחה. במקרה הצורך, גם לקבל הפניה לרופא מומחה. אף פעם לא כדאי לפעול לבד בכל הקשור לתרופות ובריאות כללית, אבל, מתן סימיקול הוכח קלינית כבטוח לשימוש בגילאי ינקות וילדות.

אם אינכם בטוחים מכל סיבה כזאת או אחרת באשר למתן סימיקול טיפטיפות, ההמלצה היא להתייעץ עם גורם מקצועי או רפואי. אפשר עם הרוקח, עם רופאת הילדים או עם גורם מוסמך אחר. בסופו של דבר, חשוב לקבל את השקט הנפשי שהורים משוועים לו.

סימיקול מסדרת קצת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה