נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בריאות בהיריון – כך תשמרי על המשקל בהריון

משקל במהלך ההריון

נשים רבות חוששות מהעלייה במשקל שעשויה להתרחש לא פעם במהלך ההיריון ולאחריו. שכן, הגוף עובר שינויים וקשה לדעת אם העלייה שמתרחשת נוגעת להתפתחות העובר או לאכילה מוגזמת. אנחנו לא יכולות לענות על הסוגייה הזו לצערנו, אך אנו יכולות לומר לכן איך תוכלו לשמור על המשקל. הישארו אתנו ותגלו את הסוד.

 

כך תוכלו לשמור על המשקל במהלך ההיריון, השלב ה – 1: תוך שמירה על תזונה נכונה

אם את רוצה להיות בטוחה שתסיימי את ההיריון הנוכחי עם משקל תקין, עלייך לשים לב לתזונה שלך. ההמלצה שלנו היא להכין לעצמך רשימה מסודרת שתאפשר לך לשים לב למספר הקלוריות ולאיכות המאכלים שאת צורכת. חשוב מאוד לצרוך מאכלים שעתירים בעיקר בערכים התזונתיים הבאים:

  •  סידן
  • ברזל
  • חלבון

משקל במהלך ההריון

כך תוכלו לשמור על המשקל במהלך ההיריון, השלב ה – 2: תוך שמירה על כושר

צריכת מאכלים בריאים ומזינים הינה חשובה מאוד (לך ולעובר שלך), אך היא אינה מספקת. עלייך לשמור על כושר בתדירות גבוהה. אם את נמצאת בתחילת ההיריון, תוכלי להוסיף ריצות לשגרת היום יום שלך. מומלץ להוסיף גם הליכות מידי ערב, כל עוד הבטן לא מקשה עלייך. ההמלצה שלנו היא לא להתאמן באופן עצמאי בבית, אלא להסתייע בשירותיה של מאמנת כושר לנשים בהריון. אם את רוצה לדעת מדוע זה חשוב, כדאי שתקראי את הפסקה הבאה בעיון רב.

 

החשיבות בבחירת מאמנת כושר מוסמכת ומומלצת לנשים בהיריון

בחירה במאמנת כושר שיודעת דבר או שניים על נשים בהיריון תאפשר לך לשמור על המשקל ולחזק את השרירים מבלי לפגוע חלילה בך או בעובר שלך. יש חשיבות גבוהה בבחירה נכונה של מאמנת זו. שכן, עלייך להיות בטוחה שמדובר במאמנת שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • בעלת הסמכה בתחום
  • בעלת ניסיון רב
  • בעלת המלצות רבות מצד נשים שהסתייעו בשירותיה

משקל במהלך ההריון

כך תגיעי אל מאמנת מוסמכת ומומלצת

אם אינך יודעת איך להגיע אל מאמנת כושר שעונה על כל הקריטריונים שצוינו לעיל, עלייך לערוך בירור מעמיק עם יודעות דבר בתחום. אנו מציעות לשוחח עם נשים הריוניות שהסתייעו במאמנת שכזו בעבר או שהן נעזרות בה כיום. שכן, כך תוכלי לקבל את כל האינפורמציה החיונית ממקור ראשון. דעי כי ניתן גם לשמוע את חכמת ההמון ולפנות אל נשים בקבוצות פייסבוק או פורומים שנוגעים לתחום ההיריון והלידה.

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכן את הדרך לשמור על המשקל במהלך ההיריון ולאחריו. כעת, יש בידיכן את כל האינפורמציה החיונית בהקשר זה, כך שנותר לכן רק ליישם אותה. נאחל לכן בהזדמנות זו שתצליחו לשמור על שגרת תזונה ואימונים בריאה שתאפשר לכן לא רק להיראות טוב, אלא גם להרגיש טוב.

משקל במהלך ההריון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הריון ולידה
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה