נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מגיע לך: כך תפנקי את עצמך אחרי הלידה

טיפולי עיסוי מפנקים

אם את אחרי לידה, דבר ראשון – מגיע לך מחיאות כפיים! את אמא! ועשית את זה! ועמדת בחוויית הלידה, וכעת את חובקת מתוק או מתוקה ורוצה להעניק להם את כל העולם. את דואגת לבייבי – ואנחנו דואגים לך על ידי חבילת פינוק מטופחת שתאפשר לעצמך להתרענן לאחר הלידה ולחזור הבית בכוחות מחודשים ומאוששים.

 

אחרי הלידה

אחרי הלידה את מצד אחד מאושרת אך מצד שני מותשת ועייפה. את אחרי חווית הלידה המרגשת, וכעת את נדרשת לטיפול מלא 24/7 בבייבי החדש. איך משתלטים על שלל המשימות והרגשות שהאימהות כוללת בתוכה וגם משאירים קצת זמן לנפש? על ידי חבילות ספא בזכרון יעקב, שתאפשר לך להתפנק, לדאוג לעצמך ולחזור אל המשפחה עם כוחות מחודשים ונפש איתנה.

טיפולי עיסוי מפנקים

קצת על הספא ואיך שהוא תורם לך

הספא מפנק את הגוף ומענג אותו, אבל הרבה יותר מכך – הוא גם תורם לנפש שלך, מרפה אותך ואת שרירייך ומאפשר לך להשתחרר מכל הלחצים והטרדות כמו גם מחוויית הלידה. בספא שמותקן מול נוף מרהיב וגבוה, את מקבלת מעטפת מוקפדת שמעניקה לך שהות איכותית ונעימה שמאפשרת לך להרגיש את עצמך במעין גן עדן עלי אדמות.

 

טיפולים מובילים בספא הכי מפנק שיש

בספא, את לא רק שוהה ונהנית ממוזיקה משכרת, ריחות ארומטיים מענגים ונוף ייחודי במיוחד, אלא את גם זוכה לטיפולים משלימים שמאפשרים לך להחזיר אלייך את הכוח בחוויה מענגת, כיפית ובלתי נשכחת. נשים רבות משתפות כי מגוון טיפולי הספא, גרמו להן לתחושת עונג עילאי, ואפשרו להן לחדש את מלאי הכוחות הנפשיים והגופניים שלהם למשך תקופה ארוכה.

טיפולי עיסוי מפנקים

עיסוי בכל הגוף

במהלך השהות בספא, תוכלי להנות מעיבוי מפנק בכל הגוף בעזרת אמצעים חדשניים ונעימים למגע. העיסוי נועד גם כדי לענג אותך ולגרום לך לכיף ולהנאה, אך לא פחות חשוב מכך – העיסוי מאפשר שחרור מלא של הגוף מכל הלחצים, המתח והפחדים שעוטפים אותו, מה שגורם לכך שאחרי העיסוי גם את תרגישי משוחררת יותר מאי פעם.

 

למה עוד העיסוי תורם?

בנוסף למעלות הרבות של העיסוי בספא – הוא מעניק גם אקט בריאותי ארוך טווח. הידעת שעיסוי נכון ומקצועי מעורר את זרימת הדם ובכך הוא מהווה אלמנט בריאותי לכל דבר? כאשר מדובר בעיסוי חם, העיסוי מגביר את זרימת הדם בכל הגוף וכך הוא מאפשר לגוף שלך להיות רענן, בריא ופעלתן יותר מאי פעם. בנוסף לכך, העיסוי יכול גם להקל על כאבים שונים שפוגשים אותך בכל חלקי הגוף.

 

לסיכום

אחרי לידה? גם את יודעת שהחוויה המומלצת עבורך היא שהייה מפנקת בספא בזכרון יעקב, עם מגוון רחב של טיפולי עיסוי מפנקים שיגרמו לך לחוש רעננה ובריאה. טיפולי העיסוי שהספא מציע, יאפשרו לך שעה של עונג, כמו גם המרצת הדם והקלה משמעותית של כאבים בגוף.

טיפולי עיסוי מפנקים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה