נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עשה זאת בעצמך – כך תכינו מארז ליולדת

מתנה לאמא

החברה ילדה במזל טוב, אתם נערכים לבקר אותה ואתם מתלבטים איזו מתנה להביא ליולדת… מארז מתנה ליולדת זו המתנה המקובלת. ניתן לרכוש מארזי מתנה מוכנים, וניתן גם להכינם בצורה עצמאית. להיכנס לחנות מתנות ולהרכיב באופן אישי מארז מפנק. 

 

מה מארז ליולדת צריך לכלול?

עצם המתנה ליולדת מרחיבה לה את הלב. היא לא צריכה שתוציאו הון כסף כדי לשמח אותה. כן כדאי שהמארז שתתנו לה יביע את ההשתתפות שלכם בשמחתה. מסיבה זו חשוב לחשוב מנקודת מבטה של היולדת ולבדוק מה שימח אותה לקבל. יש כאלו שישמחו במתנה לתינוק, מתנה ליולדת וכאשר מדובר בלידה שניה והלאה, מתנה לאחי התינוק יבואו גם הם בברכה. מה עושים? מה משלבים במארז עצמו?

ההמלצה היא לשלב בכל מארז יולדת מתנה ליולדת, אתם תבחרו איזו מתנה לשלב בהתאם לגובה התקציב שלכם. מתנה ליולדת עצמה ולא לתינוק או לאחיו, היא המתנה ממנה עיקר היולדות מתרגשות.

מתנה לאמא

השלבים להכנת מארז ליולדת

בשלב ראשון שבו עם עצמכם וערכו מעין סיעור מוחות בכדי למצוא את המתנה המושלמת ביותר לחברה שלכם. כל אחת תשמח במתנה אחרת ולכן חשוב לנסות להיכנס לנעלי היולדת ולבדוק מה ישמח אותה לקבל. ניתן לשאול את הבעל או את המשפחה שלה שמכירים אותה קצת יותר.

כדי לקבל השראה תוכלו להיכנס לחנות מתנות ליולדת ולבדוק מה מתאים לשלב במארז.

דוגמא להכנת מארז ליולדת:

רכשו מארז יפה ומרשים והכניסו בו מתנות מפנקות כמו:

  • סבון גוף לתינוק
  • מסרקים לתינוק
  • סינר הנקה לאמא היולדת
  • מגבת לבייבי

את גודל המארז אתם תחליטו בהתאם לתקציב ולשיקולים הנוספים. ניתן לרכוש מארזי מתנה מוכנים ומעוצבים בחנויות. כאשר מכינים מארזים באופן אישי, זה יותר בגלל הרצון להתאים את המתנה באופן אישי ליולדת. המחיר בין מארז מוכן למארז שתכינו לבד, לא בהכרח יהיה משמעותי.

לאחר שבחרתם מה לשלב במארז, רכשתם את המתנות עצמן ושילבתם אותם במארז מתנה יפה, הגיע הזמן לכתוב ברכה מהלב. הברכה היא זו שמביעה את המילים שיש לכם להגיד. לפעמים אנשים קונים מתנות ושוכחים את העיקר, את הברכה. ברכה מצורפת למארז יכולה לרגש את המקבל ולהפוך את המתנה לבעלת ערך רב יותר. אל תוותרו על ברכה.

 

לסיכום

מה לשלב במארז ליולדת אתם תחליטו, האפשרויות הן רבות ומגוונות. זה יכול להיות מתנה לאחים של התינוק, מתנה ליולדת עצמה, מתנה שימושית לאם התינוק ואביזר אקססוריז שירחיב לאם התינוק את הלב. כאשר רוכשים מתנה חשוב להתאים אותה לאופי המקבל ולכן כדאי לחשוב מה ישמח את היולדת שלכם. ההמלצה היא לשלב במארז פתק החלפה וכך היולדת תוכל להחליף מוצרים שהיא פחות צריכה… גם אם היא לא תחליף את המוצר, היא תרגיש שחשבו עליה ורצו שהיא תיהנה מהמוצר ככל הניתן.

מתנה לאמא

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה