נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד ניתן לבצע זירוז לידה באופן טבעי?

הרבה נשים בהריון

נשים הריוניות רבות מוצאות את עצמן ממתינות בסבלנות רבה למועד הלידה, אך יש מי שממתינות זמן רב, מעבר לצפוי. שכן, תאריך הלידה המשוער כבר עבר, והן מוצאות את עצמן תרות אחר דרכים שונות לביצוע זירוז הלידה באופן טבעי. יצאנו לבדוק איך אפשר להביא לזירוז ללא התערבות רפואית ומצאנו כמה דרכים שכדאי להכיר בהן למקרה הצורך.

 

הדרך ה – 1 לזירוז לידה באופן טבעי: באמצעות יצירת סביבה "אוקסיטוצינית"

את הולכת לשמוע המון על הורמון האוקסיטוצין. שכן, הוא לוקח חלק במהלך הלידה שלך. ההורמון המדובר אחראי לצירים שמובילים להתרחבות המפרקים באגן והתכווצויות של הרחם. השילוב של כל הדברים הללו יחד מוביל בסופו של דבר לתחילת הליך הלידה. ההורמון הזה מופרש במצבים שבהן האישה מרגישה נינוחה ובטוחה. לכן, מומלץ למצוא תנוחה נוחה לשכב בה, להחשיך את האור ולשמוע מוזיקה מרגיעה. כך יעלה הסיכוי כי האוקסיטוצין יבוא לבקר ויביא לזירוז של הלידה.

אוקסיטוצין

הדרך ה – 2 לזירוז לידה באופן טבעי: ביצוע תרגילים שמחקים את הצירים

שיטת "אמית לידה" משתמשת בסדרה של תרגילים יחודיים המדמים את הפעולה של הצירים ומקדמים את הלידה. נשים רבות מספרות כי ביצוע התרגילים הללו עודד את הגוף לייצר צירים אמיתיים וגרם זירוז לידה טבעי, ממש תוך מס' שעות.

 

הדרך ה – 3 לזירוז לידה באופן טבעי: ביצוע תרגילי פעילות גופנית

אנחנו יודעות מה עובר לך עכשיו בראש: "מה לי ולפעילות גופנית עכשיו?". את מרגישה כבדה, אין לך כוח לזוז וזה טבעי. ובכל זאת, ביצוע של תרגילי פעילות גופנית יביאו להזרמת הדם בגופך. הדבר מוביל לתנועה מהירה של ההורמונים בכל הגוף. נשים רבות שעשו כך, גילו שלאחר זמן מה הופיעוה צירים המיוחלים. אם את בוחרת בדרך זו, כדאי שתדעו שחשוב להתמקד בתנועות בסיבי המפרק שמחבר בין האגן לעמוד השדרה.

שכן, תזוזה של האזור הזה צפויה להביא לפעולת ההורמונים הדרושים לקידום הלידה. רגע לפני שנמשיך לדרך הבאה, עלייך לשים לב שאינך מבצעת פעילות גופנית מאומצת מידי. שכן, את צריכה לשמור את הכוחות אל הלידה שתתרחש בקרוב.

 

הדרך ה – 4 לזירוז לידה באופן טבעי: עיסוי פטמות

כל דולה יכולה להגיד מתוך שינה כי עיסוי פטמות הוא כלי משמעותי ביותר שמוביל להגברה של האוקסיטוצין. כדי ליישם את הדרך הזו, עלייך לעשות את הפטמות במשך 10 דקות לפחות. משך העיסוי המקסימלי צריך להיות 20 דקות, אז שימי עין על השעון ותבדקי שאת מעסה בהתאם להנחיות.

 

לסיום

כעת אתן יודעות כי יש דרכים רבות לבצע זירוז לידה באופן טבעי, כך שנותר לכן ליישם אותן ולחכות להופעת הצירים המיוחלים. אנחנו נאחל לכן בהזדמנות זו שתצליחו להביא לזירוז ללא התערבות רפואית.

 

הרבה נשים בהריון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה