נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כבר ילד גדול: 4 צעצועים שמתאימים לילדים גדולים

כבר ילד גדול

הילדים שלנו גדלים כל כך מהר. לפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו בוהים בהם וחושבים בלב: "מי היה מאמין שלפני רגע הם נולדו?". אנחנו יודעים שהורים רבים נמצאים בסיטואציה דומה שבה הם מגלים שהילד גדל והמשחקים שיש לו כבר לא תואמים לגילו. יצאנו לבדוק באופן מעמיק מהם המשחקים המתאימים לילדים גדולים, כדי להקל על הורים שנמצאים במצב שכזה. הישארו אתנו ותגלו מהם 4 המשחקים הטובים ביותר שמצאנו.

 

המשחק ה – 1 שמתאים לילדים גדולים: פליימוביל

אי אפשר לכתוב מדריך מעמיק שיציג בפניכם משחקים לילדים גדולים מבלי להציג את הפליימוביל. שכן, מדובר במשחק שיש כמעט בכל בית בישראל. אתם בטח יודעים שיש מגוון עצום של משחקי פליימוביל ואנחנו לא נשאיר אתכם באוויר. יצאנו לבדוק מהם המשחקים הנפוצים והמעניינים ביותר וגילינו שיש 3 כאלה:

  • פליימוביל הרפתקאות רפטינג בקיאק
  • פליימוביל רכב הסעות לבית ספר
  • פליימוביל דחפור

כדאי שתדעו שמשחקים אלו צפויים לעלות לכם בסביבות ה – 110 ₪ באתרים מובחרים כמו האתר אטרקציה מהיבואן לצרכן.

משחק מתאים

המשחק ה – 2 שמתאים לילדים גדולים: שש בש

עכשיו אתם יודעים שיש מגוון עצום של משחקי פליימוביל, אבל המדריך שלנו לא נגמר במידע זה. שכן, אתם צריכים לדעת שילדים גדולים יכולים ללמוד כבר את חוקי השש בש. דעו שמדובר במשחק מושלם שאפשר ללמוד אותו ביציאה לטיול בחיק הטבע טבע או בזמן פנוי בשבת בבוקר. בדקנו כמובן את העלות של המשחק הזה באתר אטרקציה מהיבואן לצרכן וגילינו שמדובר במשחק זול למדי – תשלמו 19.90 ₪ והוא שלכם.

 

 

המשחק ה – 3 שמתאים לילדים גדולים: רמיקוב

סביר להניח שקראתם את הכותרת שלעיל ואמרתם לעצמכם בקול: "נכון! רמיקוב". תוהים איך אנחנו יודעים שזו הייתה התגובה שלכם? ידענו זאת בגלל שרבים מאתנו מכירים את המשחק, אבל הוא לא תמיד עולה בראש שלנו כשאנו חושבים על משחקים לילדים. רמיקוב הוא משחק אסטרטגיה שיאפשר לכם ליהנות מזמן איכות עם הילדים. כדאי שתדעו שהעלות שלו באטרקציה מהיבואן לצרכן נעה בין 54.90 ₪ ל – 89.90 ₪. שכן, יש 3 סוגי משחקים באתר:

  • רמיקוב
  • רמיקוב נשיאה
  • רמיקוב פח גדול

 

המשחק ה – 4 שמתאים לילדים גדולים: מונופול

זה ידוע שישראל היא מדינה יקרה. עובדה זו צריכה לגרום לכם להבין כי מונופול הוא המשחק המתאים ביותר עבור ילדים ישראלים. אם אתם רוצים ללמד את הילדים שלכם אודות התנהלות כלכלית נכונה – זה הזמן. כניסה מהירה אל האתר של אטרקציה מהיבואן לצרכן תאפשר לכם לראות שיש כמה סוגים שונים של מונופולים באתר והמחיר נע בין 110 ₪ ל – 150 ₪.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את המשחקים שמתאימים לילדים גדולים. כעת, יש בידיכם את כל המידע, כך שעליכם רק לבחור.

כבר ילד גדול

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה