נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

זוהי הרשימה המפורטת ביותר לדברים שחייבים להיות בבית

אמבטיית תינוקות

החודש האחרון של ההיריון מסמל בעבור רבים מאיתנו התרגשות רבה מהגעתו של התינוק החדש הביתה. בתור הורים, אנו נבקש לתת לתינוק שלנו הכול, ולספק לו את התנאים הטובים ביותר. הראש מתחיל לעבוד שעות נוספות – מה קונים, כמה צריך, ומאיפה משיגים הכול?

כאשר תגיעו הביתה מבית החולים, סביר להניח שתקבלו מתנות רבות, לכן ההמלצה הראשונה היא להמתין עם הרכישות, ולקנות רק את הדברים ההכרחיים ביותר.

 

חדר התינוק

בחודשים הראשונים לחייו, יתכן ותרצו לישון עם התינוק באותו החדר, לכן רכישת עריסה מתחברת יכולה להיות אופציה טובה, המתאימה במיוחד עבור אימהות מניקות. ניתן לרכוש גם עריסה רגילה, כאשר התינוק הממוצע לרוב יעשה בה שימוש הנע בין 3 ל-5 חודשים. הקפידו לרכוש עריסה מעץ עם תו תקן.

יחד עם העריסה, תזדקקו למזרן מיוחד עבורה. גם כאן חשוב שתהיה אחריות יצרן. אחרי שהתינוק יגדל, ניתן לרכוש עבורו מיטה ומזרן עם תו תקן. אם נשאר לכם עוד קצת מקום בחדר – אל תוותרו על רכישה של שידת החתלה, עליה תוכלו לחתל את התינוק וגם לאחסן בה את בגדיו.

 

עגלה לתינוק

דגמים חדשים של עגלות צצים כל הזמן, אל תתפתו לרכוש את החדש והיוקרתי ביותר, אלא חשבו על עגלה פונקציונלית שתתאים לצרכים הספציפיים שלכם. מומלץ להיעזר בהמלצות ברשת ובהמלצות של חברים קרובים.

מומלץ לרכוש גם תיק לעגלה – שיוכל להכיל את כל מה שתזדקקו לו כאשר אתם יוצאים לסיבוב, וגם שמיכות בהתאם לעונות השנה. בקיץ מומלץ להשתמש בשמיכה דקה העשויה מאה אחוז כותנה, ואילו בחורף מומלץ להשתמש בשמיכות עבות העשויות פליז או צמר.

 

כיסא בטיחות\סלקל

חשוב שתדעו כי לא תוכלו לעזוב את בית החולים ללא סלקל. מדובר באחת הרכישות החשובות ביותר שתעשו עבור התינוק, אם לא החשובה שבהם, שכן מדובר בבטיחותו ובשמירה על חייו. תוכלו לרכוש סלקל או כיסא בטיחות המעוגן ברכב. הקפידו לרכוש סלקל או כיסא בטיחות המתאימים מגיל לידה, ורפדו אותם היטב כך שהתינוק ישב שם בצורה נוחה.

 

דברים חשובים נוספים

  • רחצה – אמבטיה לתינוק עם מושב מיוחד
  • ביגוד ראשוני – אוברולים, רגליות מטריקו או פלנל (בהתאם לעונת השנה), בגדי גוף מטריקו או פלנל, כובע, גרביים, וחיתולי טטרה. תינוק שנולד לרוב לובש מידה NB או 0-3 חודשים.
  • ציוד נלווה נוסף – סדינים למיטה והעגלה, בקבוקים ומחלקי מנות אם משתמשים, טיטולים, מגבונים, סבון לתינוק, מוצצים, ומשחת החתלה.

 

לסיכום

בטרם תרכשו את הכול, מומלץ קודם כל לבדוק האם ניתן לעשות שימוש בדברים שנמסרו אליכם ע"י אימהות אחרות, או לקנות יד 2. אם אתם רוצים לקנות הכול חדש, ערכו סקר שוק מקיף בחנויות ובאתרים. אל תתפתו לרכוש חבילות לידה, וגבשו רשימה מדויקת של דברים שיש ברשותכם ושל דברים שצריך להשלים. שיהיה במזל טוב!

עגלת תינוק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא קניות לתינוק
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה