נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הקשר בין שביעות רצון מהזוגיות לאריכות ימים

אֲרִיכוּת יָמִים

כולנו רוצים להגיע אל המנוחה והנחלה ולחוש מאוהבים ממש כפי שהרגשנו לראשונה לפני שנים. רבים מאמינים כי יש קשר ברור בין שביעות רצון מהזוגיות לאריכות ימים, וכי האהבה השורה בבית מאפשרת לנו לחיות חיים ארוכים וטובים. במרכז מבינים זוגיות תוכלו גם אתם לרכוש כלים למציאת זוגיות יציבה הנמשכת לאורך שנים אשר אולי בזכותה גם אתם תזכו לאריכות ימים. 

 

מרכז מבינים זוגיות – כלים לחיים זוגיים בריאים ויציבים

מרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור מעניק כלים משמעותיים למציאת זוגיות בריאה, נכונה ויציבה לאורך שנים באמצעות סדנאות, קהילה תומכת וייעוץ אישי. במרכז תוכלו ללמוד כיצד למצוא ולבנות זוגיות טובה ונכונה שמתאימה לכם בדיוק, כיצד לנהל תקשורת טובה ולפתור בעיות בדרכי שלום, כיצד לשמר את המערכת הזוגית וכיצד לתקן דפוסים חוזרים ומזיקים שהשתרשו בנו ולאמץ במקומם דפוסים חדשים, בריאים וטובים יותר לחיים מאושרים.

כלים בריאים

הקשר בין שביעות רצון מהזוגיות לאריכות ימים

אהבה, הבנה, תמיכה ודאגה יכולים לסייע לנו להגיע לאריכות ימים באושר ובשמחה. כאשר הגוף והנפש בריאים נעים יותר להגיע לגיל מבוגר ביחד ולהזדקן האחד עם השני. בדידות ומרירות עלולות להביא עלינו מחלות נפשיות וגם פיזיות ולמנוע מאיתנו את החיים הארוכים והשלווים שאיחלנו לעצמנו.

גם אם נדמה לנו שאיחרנו את הרכבת, למידת דרכים חדשות וטובות יותר למציאת בן זוג רציני לחיים יכולה לשפר משמעותית את מצבנו החברתי ולאפשר לנו את הזוגיות שתמיד חלמנו למצוא במקום להשאר לבד כל החיים.

 

כלים חשובים למציאת זוגיות מאריכת שנים

במרכז מבינים זוגיות תוכלו לקבל הדרכה, ייעוץ וליווי אישי כדי להבין מדוע עד היום לא הצלחנו למצוא זוגיות חזקה שתחזיק מעמד לאורך שנים, מהם הדפוסים המזיקים שמהם אנו סובלים, דרכים בריאות ומועילות לשיפור הדימוי, הערך והבטחון העצמי שלנו, קהילה תומכת ואימון אישי עד למציאת זוגיות בריאה שמתאימה בדיוק בשבילנו ולקבל כלים כיצד לחזק ולשמר אותה למרות קשיי החיים.

חָשׁוּב

ליווי פרימיום על ידי ליאור גור

במידה ותהיו מעוניינים בכך, תוכלו לקבל ליווי פרימיום מליאור גור הכולל אימון אישי וליווי צמוד עד למציאת הזוגיות. אם אתם סובלים מדימוי עצמי נמוך וזקוקים להעלאת הביטחון העצמי, התפרצויות זעם, תסכול או פחדים, התנהגות שלילית שחוזרת על עצמה, וותרנות והתקפלות מול בן זוג אגרסיבי, הגיע הזמן לשנות את ההרגלים הרעים ולהחזיר לעצמכם את השליטה על החיים.

באמצעות האימון האישי תוכלו לעלות על המסלול להצלחה מתוך אמון עצמי ודפוסי התנהגות בריאים ונכונים יותר לעצמכם ולסביבה ולמצוא בקלות את הזוגיות שעליה תמיד חלמתם.

 

אהבה חדשה לאריכות ימים ולבריאות

במרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור תוכלו גם אתם לקבל כלים משמעותיים לחיים ולמציאת האהבה שתמיד רציתם ואשר אולי תביא אתכם לאריכות ימים ובריאות שלמה.

אֲרִיכוּת יָמִים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה