נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הצ'ק ליסט האולטימטיבי לפני לידה!

קניות לתינוק

הורים לעתיד? המאמר הזה הוא בשבילכם! בזמן שאתם סופרים את השעות והדקות ליום הגדול שבו תפגשו את הגרסה הזעירה של עצמכם, לפניכם ניצבת משימה נוספת – רכישת ציוד שיעזור לכם להיערך לקראת הגעתו של הבייבי הטרי ויעשה לכם את החיים יותר קלים. אז אם אתם מרגישים אבודים בחלל או בחנות למוצרי תינוקות, הנה הצ'קליסט האולטימטיבי לפני הלידה שיעשה לכם סדר בבלגן.

 

1. סל קל לתינוקות

קודם כל בטיחות! סל קל הוא לא רק חשוב עבור שמירה על בטיחות התינוק שלכם בזמן הנסיעה. על פי חוק, אתם מחויבים להוציא את הבייבי שלכם מבית החולים רק באמצעות סלקל. קחו בחשבון שאם לא תגיעו עם סל קל ביום השחרור מבית החולים, האחות האחראית לא תאשר לכם להוציא את הקטנטני שלכם מבית החולים. כשאתם בחנות למוצרי תינוקות, השתדלו לבחור סל קל עם בד נעים ורך למגע, שלא יגרה את העור של התינוק. בנוסף, הקפידו להבין היטב כיצד לאבטח את הסל קל למושב הרכב מבעוד מועד. אתם לא רוצים תקלות מטרידות באחד הימים השמחים בחייכם נכון?

קניות לתינוק

2. עגלת תינוק: הרכב החדש שלכם לשנים הבאות

טיול רגוע בפארק או מסע שופינג בקניון – עגלת התינוק תלווה אתכם לתקופה ארוכה ולכן רצוי שכמו שהיא תהיה נוחה עבור הקטנטני שלכם, רצוי שתהיה נוחה גם לכם. בזמן הרכישה בדקו את רמת יציבותה של העגלה, אילו בדים עוטפים אותה, האם הם קלים לניקוי ובעיקר האם תסתדרו איתה בעת הקיפול או הפתיחה. הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את העגלה לאורח חייכם ולא להיפך ובעיקר לתא המטען שלכם.

 

3. אחסון בזמן טיול בפארק

אוקיי אז קניתם עגלה אבל איפה תאחסנו את הציוד הנלווה? או! טוב ששאלתם. לשם כך המציאו גדולי המוחות תיק עגלה ייעודי לאחסון כל הפיצ'פקעס הנחוצים לטיול רגלי קזו'אלי בפארק או בקניון. חשוב לבחור תיק עגלה עם תאים רבים, רחב ונוח לנשיאה גם כשהוא לא תלוי על העגלה. קחו בחשבון שהתיק הזה ילווה אתכם לתקופה ארוכה לכן השקיעו מחשבה בזמן הקניה.

 

4. המפתח לשינה טובה: עריסה

אחד המפתחות לבריאותו של התינוק ולהתפתחותו התקינה היא השינה. הקפידו לבחור עריסה יציבה, אינטימית וחמימה תעניק לתינוק שלכם את סביבת השינה המושלמת. בנוסף, השקיעו במזרן נוח ובטוח ובסדינים היפו אלרגניים.

 

5. הלבישו את המיני פאשניסטה שלכם

הצטיידו בבגדי תינוקות, אבל זכרו שתינוקות גדלים מהר יותר מכמות העוקבים שלכם באינסטגרם. התמקדו בפריטים חיוניים כמו אוברולים, גופיות, בגדי גוף, גרביים  וחליפה אחת שתככב בסשן הצילומים של הניובורן שלכם.

קניות לתינוק

6. לא שכחנו: ציוד החתלה

תתכוננו לקראת סאגת החיתולים הבלתי נגמרת. קחו בחשבון שתזדקקו לכמות גדולה של חיתולים (לשם התחלה כן?), טיטולים ומגבונים כדי לשמור על הבייבי שלכם נקי ומטופח. בנוסף, רכשו שידת החתלה ייעודית ויציבה ומשטח החתלה מפנק כדי שהתינוק ירגיש נוח ובטוח.

 

7. אוכל, קדימה אוכל!

בין אם את בוחרת להניק  את התינוק שלך או להאכיל אותו בפורמולה, חשוב שתצטיידי בדברים החיוניים. אימהות מניקות עשויות להזדקק למשאבת חלב, שקיות אחסון ורפידות הנקה. להאכלה בפורמולה יש להצטייד בבקבוקים איכותיים ומאושרים לשימוש, פטמות גומי בטיחותיות ופורמולה המתאימה לתזונה של תינוקכם.

 

8. גם תינוק צריך ערכת טיפוח

בדיוק כמוכם, גם התינוק שלכם זקוק לערכת מוצרי טיפוח הכוללת: קוצץ ציפורניים (הציפורניים הקטנטנות האלה חדות!), מדחום, מוצרי רחצה עדינים והיפו אלרגניים ומברשת רכה לשיער. זה בדיוק כמו ערכת ספא, אבל קצת יותר חמוד.

 

9. טכנולוגיה לחדר הילדים

אם אתם טיפוסים חרדתיים (וגם אם לא כי לבטח תהפכו לכאלה), מומלץ שתשקלו רכישת מוניטור לתינוק לשקט נפשי. האפשרויות הן רחבות, מאודיו בסיסי ועד לצגי וידאו ברמת היי-טק. זה כמו להיות מרגל מגניב בעל ידע טכנולוגי, אבל כזה שצופה או מצותת לתינוק ישן.

 

רשימת קניות – לפני שתלכו לאיבוד

אז רגע לפני שיבלבלו אתכם עם שלל הצעות ומוצרים מיותרים, גזרו את הצ'קליסט הזה ושמרו בכיס. אז קדימה, שנסו מותניים, הכינו תקציב ראוי, גייסו עגלת קניות, אמיתית או וירטואלית, והכינו את עצמכם למסע הגדול של חייכם – הורות!

קניות לתינוק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא קניות לתינוק
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה