נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

החיים שאחרי – כך תמצאי את עצמך מחדש אחרי הלידה

לאחר הלידה

כל אישה מכירה את הרגע שבו היא מבינה שעליה למצוא את עצמה מחדש. מדובר בתובנה שמגיעה כמה שבועות או חודשים לאחר הלידה. שכן, זו תקופה מורכבת שגורמת לנשים רבות לתהות לגבי העיסוק שלהן ולהבין כי עליהן לשנות כיוון. יצאנו לבדוק איך להקל על נשים בעניין זה ומצאנו דרך שתאפשר לכל אחת למצוא את עצמה מחדש. הישארו אתנו ותגלו איך עושים זאת. 

 

רוצה למצוא את עצמך מחדש? תתחילי מלשאול את עצמך מה החלום שלך

אם את מרגישה שהגיע הזמן שלך לשינוי תעסוקתי, עלייך קודם כל לשאול את עצמך (ולענות בשיא הכנות) לגבי החלום שלך. זה הרי ידוע שנשים רבות בוחרות בעיסוק שלהן בגלל השכר ולא בגלל התשוקה. אנחנו כאן כדי לכוון אותך לדרך הנכונה לך.

לכן, אנחנו מבקשות שתשימי את התשוקה מלפנים ותאמיני לנו שברגע שתהיי במקום הנכון עבורך, המשכורת תהיה בהתאם. אם את לא יודעת מאיפה להתחיל, את צריכה פשוט לשאול את עצמך מה תמיד רצית לעשות, למשל:

  • האם רצית ללמוד ציור?
  • האם רצית לשכלל את כישורי המטבח שלך?
  • האם רצית ללמוד איך להיות הורה יותר טוב?

החלום שלך

יש לך חלום? צאי ללמוד אותו!

בשלב זה את כבר צריכה להחזיק בידייך חלום מסוים שאת רוצה להגשים. כך שזה הזמן לצאת ולבדוק איך תוכלי לעשות זאת. אם למשל הבנת שהגיע הזמן לשכלל את כישורי המטבח, עלייך לערוך בירור אודות קורס טבחות מקצועי במכללת השף שיאפשר לך להכין מאפים, תבשילים ומאכלי עולם שיגרמו לילדים ולבן הזוג ללקק את האצבעות.

 

הדבר ה – 1 שחשוב לבדוק לפני שנרשמים ללימודים: שעות הלימוד

שימי לב – יש כמה דברים שעלייך לבדוק טרם ההרשמה לקורס הנבחר. אנו מציעות לברר קודם כל את שעות הלימוד ולבדוק שהן מתאימות לך. שכן, יש קורסים מסוימים שנלמדים בשעות הבוקר המוקדמות ויש קורסים שמועברים בשעות הערב. רשמי את כל האינפורמציה שתימסר לך על ידי נציג מטעם המקום הנבחר ותעברי אל הדבר השני שחשוב לבדוק.

לימודים

הדבר ה – 2 שחשוב לבדוק לפני שנרשמים ללימודים: סידור לבייבי

עכשיו יש בידייך את שעות הלימוד של הקורס שבחרת, כך שנותר לך רק לבדוק שיש לך סידור לבייבי. תבדקי אם הסבים והסבתות יכולים להגיע בימים שבהם את צפויה ללמוד או שיש לך בייבי סיטר שתוכל להתחייב בימים אלה. מדובר בעניין שחשוב ליישם מראש, כדי שתוכלי להיות פנויה ללימודים לחלוטין.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהכיר לך את הדרך הנכונה למצוא את עצמך לאחר הלידה. בשלב זה, יש לך את כל השלבים שיביאו אותך למקום שבו את צריכה להיות. כך שנותר לך רק ליישם אותם ולהגשים את החלום שלך. נאחל בהזדמנות זו שתמיד תדעי להגשים חלומות ושתהני מכל רגע.

לאחר הלידה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה