נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם ניתן לקבל הלוואה באופן מידי?

מאה דולר

לא מעט פעמים אנשים נתקלים בצורך דחוף לכסף. זה יכול להיות טיפול רפואי דחוף שלא סובל דיחוי שמצריך מימון, זה יכול להיות נזילה מהתקרה המצריכה תיקון מיידי ועוד מגוון סיבות. מה עושה אדם שצריך הלוואה מיידית? האם כל גופי המימון מציעים הלוואות מיידיות? ריכזנו כאן מידע בנושא, בדיוק עבורכם. מוזמנים להמשיך איתנו.

 

מי נותן הלוואות מיידיות?

לא כל גוף מימון נותן הלוואות מיידיות ולכן, כאשר נזקקים להלוואה מיידית חשוב לבדוק לפני כן את אורך הטיפול בבקשת ההלוואה בגוף המימון הספציפי. לפעמים אנשים מחליטים ללכת דווקא אל גוף מימון מסוים רק כדי שיקבלו ריבית נמוכה וכדומה. אבל במקרה כזה חשוב שהם יבדקו את עלות הנזק ליד התועלת. הרי יכול להיות שהם אכן יקבלו הלוואה בריבית נמוכה, אך בסופו של דבר הם יצטרכו לשלם קנס על פיגור בתשלום… האם גובה הקנס הוא לא גבוה יותר מגובה הריבית על ההלוואה? האם העלות שווה לתועלת שתתקבל? בכל מקרה כזה חשוב לוודא את העניינים מראש ולמנוע אי נעימויות לאחר מעשה.

מחשבון

בנקים

הבנקים הם גוף מסחרי לכל דבר ומטרתם היא להגדיל את הרווחים… לצורך כך הם מלווים כסף תמורת כסף. אמנם הריביות המוצעות בבנקים הן נמוכות יחסית, אך אורך הטיפול בבקשה אורך זמן. ישנם בנקים המציעים הלוואות מיידיות, אך הם בודדים והריבית על הלוואות אלו הוא יקר במיוחד.

 

גמ"חים

ישנן עמותות ומוסדות המפעילות גמ"ח להשאלת כספים. גמח הלוואות לא מאפשר בדרך כלל הלוואה מיידית אך ישנן גמ"חים המציעים הלוואות מיידיות. כאשר פונים לגמ"ח הלוואות וצריכים הלוואה מיידית, חשוב לבדוק זאת מראש. כי אמנם הלוואות גמ"ח הן זולות יותר, אך אם הן לא מיידיות בהתאם לצורך, אולי כדאי לפנות לגורם מימון אחר.

גופי מימון חיצוניים

גופי מימון חיצוניים

גופי מימון חיצוניים הן קרנות אשראי, חברות מימון חיצוניות ואפילו חברות ביטוח. גופי מימון חיצוניים מציעים בדרך כלל הלוואות מיידיות בתנאים נוחים לווים. גם כאן, לפני שמתחייבים על הלוואה ההמלצה היא לערוך סקר שוק למציאת גוף מימון שמציע את התנאים הנוחים והמותאמים ביותר ללווה.

 

עלות מול תועלת – הבסיס להצלחה פיננסית

כפי שסיכמנו כאן, בכל מצב בחיים חשוב לבדוק עלות מול תועלת. חבל ליטול הלוואה זולה אך תנאי ההלוואה לא מתאימים לתנאי החיים של הלווה וכך הוא מוצא את עצמו לאחר תקופה מתקשה לעמוד בתשלומי ההלוואה. מה עושים במקרה כזה? בודקים עלות מול תועלת? מה יקרה אם תאריך קבלת ההלוואה ידחה? ומה יקרה אם תיקחו את ההלוואה המיידית? הדבר נכון גם לגבי תחומים נוספים כפיח שניתן להבין.

 

לסיכום

ניתן להשיג הלוואות מיידיות מגורמי מימון שונים. ההמלצה היא לחפש אחר גוף מימון חיצוני שנותן מענה לצרכי הלוואה שאתם מחפשים. בהצלחה.

בית ומטבעות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה