נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם כתר חרסינה נחשב איכותי?

כתר חרסינה

כתר הוא אחד הטיפולים הכי פופולריים אצל רופאי שיניים. מדובר על טיפול שכולנו מכירים ורובנו גם חווה על בשרו את הטיפול הזה. ההתקדמות העצומה בעולם רפואת השיניים שינתה אותו כמעט לחלוטין, ולפעמים יש כזה מבחר מבלבל שאנו לא יודעים במה בדיוק כדאי לנו לבחור. אחד התחומים שהתקדמו באופן משמעותי הוא עולם הכתרים.

אם בעבר היו כתרי מתכת, בעיקר מזהב, שפשוט מילאו פונקציה בריאותית תפקודית, העולם היום שונה לחלוטין. רופאי השיניים שמים דגש גדול הרבה יותר על המראה האסתטי של הפה, ולכן הוכנסו לשימוש חומרים חדשים ששומרים על מראה השיניים הטבעי. יצאנו לבדוק עבורכם את אחד החומרים הללו – החרסינה.

 

מה זה בכלל כתר?

כתר הוא סוג של תחליף לשן שנוצר מחומר מלאכותי. זהו בעצם מעין כיסוי למה שנשאר מהשן שלנו. מטרת הכתר היא לשמור על השן מהתפרקות ומהתפוררות ולהשאיר אותה במקום, במקם לעקור אותה לגמרי מהפה. כתרים מרכיבים על שיניים שבורות, על שיניים שחוקות, או על שיניים שסבלו מעששת והורידו מהן הרבה חומר.

כתר בכל מקרה

כתר חרסינה

יש לא מעט סוגים של כתרים לשיניים. היום נדבר על כתר מחרסינה מאוחה למתכת. מדובר על כתר שחלקו החיצוני מיוצר מחרסינה, והחלק הפנימי שלו מיוצר מסגסוגות של מתכות שונות. שני החלקים מחוברים ביניהם באופן כימי, ולכן הכתר נקרא כתר  מחרסינה מאוחה.

מדובר על כתר שימושי מאוד שלא דורש הסרה של חומר שן רב. בכתרים אלו משתמשים לרוב בשיניים האחוריות של הפה. קיימים גם סוגים נוספים של כתרי חרסינה כמו חרסינה מאוחה לזירקוניה, וכתרים מחרסינה טהורה. אלו הם הכתרים שנחשבים לטובים ביותר, אך כמובן שהמחיר שלהם גם מזנק בהתאם.

 

האם כתר חרסינה נחשב איכותי?

כתר חרסינה הוא בחירה נפוצה מאוד בכל הקשור לרפואת שיניים. קודם כל מדובר על כתר עמיד מאוד, ודבר נוסף ולא פחות חשוב הוא שמדובר על כתר עם מראה של שן טבעית, כך שהוא לא בולט בחלל הפה.

 

מהם היתרונות של כתר חרסינה?

אספנו כאן עבורכם כמה מהיתרונות של כתר חרסינה:

  1. זהו כתר עמיד וקשיח שמשתלב בצורה מעולה עם השיניים הקיימות.
  2. כתר חרסינה מיוצר מחומר שלא גורם לגירוי או לדלקות בחניכיים, ושומר על צבעו הטבעי במשך זמן רב.

אז כמה זה עולה?

כמובן שאחת השאלות הכי חשובות היא כמה עולה כתר חרסינה. חשוב לזכור שלא מדובר על מוצר אחיד ופשוט, ככה שאין לו מחיר סופי וקבוע. לרוב המחיר יעמוד על כמה אלפי שקלים, אך הוא משתנה על פי מורכבות הטיפול, מיקום השן הפגועה, הטיפול הכולל, ועוד. אם יש לכם ביטוחי בריאות סביר מאוד שתוכלו לקבל החזרים משמעותיים על הטיפול.

 

סיכום

כתר חרסינה הוא בחירה פופולרית מאוד, ולא סתם. מדובר על חומר מצוין, עמיד, ואסתטי שמתאים לכתר.

כתר חרסינה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה