נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

דאדי קול: 8 דברים מפנקים לאבא הטרי

דאדי קול: 8 דברים מפנקים לאבא הטרי

על אף שגברים לא עוברים את הלידה עצמה – מרביתם עובדים באופן בלתי פוסק סביב התינוק הטרי. אמנם גברים בישראל יכולים לקחת חופשת לידה, אך לא מדובר בנוהג נפוץ. לכן, גם לאבא הטרי מגיעות מתנות מפנקות. ריכזנו עבורכם רשימה של 8 דברים מפנקים שאפשר לתת לאבא הטרי.

לילה במלון

עד כמה שהורים אוהבים את הילדים שלהם, עבור מרביתם – הדבר הכי מפנק שתוכלו לתת להם הוא לילה אחד בלי מחויבות לילדים. לילה אחד של שינה רציפה הוא פינוק שאין שני לו, בעיקר בקרב הורים צעירים.2. יום ספא

אם אתם לא רוצים להיות בייביסיטר ללילה שלם, אתם תמיד יכולים לעזור גם רק לכמה שעות – ולשלוח את האב הטרי לספא מפנק. כמה שעות של מסאז', סאונה ורגיעה יעשו טוב לכל אחד – ובוודאי לאב הטרי.

 

השתלת שיער

לידה יכולה להיות דבר מאוד מלחיץ. לחץ, בתורו, יכול להוביל לאובדן משמעותי של שיער. אם אתם רוצים לשמח אב טרי ודאגן, אתם יכולים לממן לו טיפול השתלת שיער. אם תוכלו לשלב את הטיפול עם טיסה לחו"ל – אפילו עוד יותר טוב. אם אתה רוצה לשמוע עוד על השתלות שיער לחץ כאן.

 

סדנת בירה

עוד תחביב מרגיע ונטול ילדים הוא התססה של בירה. ניתן למצוא סדנאות בירה ברמות מומחיות שונות בכל רחבי הארץ. סדנאות בירה הן בדרך כלל מרחב מאוד גברי, מה שיכול לתרום לתחושת הערך העצמי של האב הטרי.

סדנת בירה

כרטיסים לאירוע ספורט

סביבה גברית נטולת פעוטות נוספת היא אירועי ספורט. כמה שעות בלי מחויבות למוצצים, חיתולים ושירי ילדים – יחשבו בעיני אבות טריים רבים לפינוק בכל מקרה. התפאורה של אירוע ספורט היא בונוס מצוין לחופשה הקצרצרה הזו.

 

סוף שבוע בחו"ל

אם יש לכם אמצעים ואתם מוכנים להשקיע הרבה זמן בבייביסיטר – הזמינו לזוג ההורים הטריים סוף שבוע בחו"ל. לטוס עם תינוק זו חוויה לא נעימה בדרך כלל, ולכן חשוב שתבהירו להורים שמטרת הטיסה היא פינוק עבורם, ושהפינוק הזה כולל השגחה שלכם על התינוק.

סוף שבוע בחול

בקבוק וויסקי איכותי

עוד דרך לפנק אב טרי היא להעניק לו בקבוק וויסקי איכותי. גם אם לא יהיה לו המון הזדמנויות לשתות מהבקבוק הזה, האב הטרי הממוצע ישמח מעצם המחשבה – ומהפוטנציאל של המתנה. ומי יודע, אולי בעתיד עוד תשתו יחד עם האב מאותו הבקבוק שאתם נתתם לו באירוע של הנולד.

 

כרטיסייה בקולנוע

מתנה אחרת שתוכלו לתת לאב טרי היא כרטיסייה לקולנוע. גם הוא לא מעריץ גדול של סרטים, הוא יעריך את ההזדמנות (והתירוץ) לנוח לכמה שעות מדי פעם.

 

סיכום

לסיכום, כשאנחנו חושבים על מתנות ללידה – אנחנו חושבים בדר"כ על האם היולדת. אבל אסור לשכוח שבמרבית המקרים מעורב גם אבא – וגם אותו ראוי לפנק.

דאדי קול: 8 דברים מפנקים לאבא הטרי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה