נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בייבי מון – לאן מומלץ לנסוע לחופשה אחרי לידה?

בייבי מון - לאן מומלץ לנסוע לחופשה אחרי לידה?

אין ספק, תקופת ההיריון מורכבת, רגישה ולבסוף מסתיימת באחת מהפעולות הכי קשות שבנאדם יכול לבצע: לידה. בשל כך, חשוב לתכנן איזו חופשה מרעננת לטעינת המצברים. לאחר הלידה עשוי להיות מעט מורכב לטוס לחו"ל (ויקר), ככה שכדאי לתכנן חופשה בארץ. היכן? המשיכי לקרוא.

אם את ובעלך מעוניינים בחופשה שלא רק תטען מצברים אלא גם תרענן את הנפש, צימרים הם האופציה הטובה ביותר. בעוד שישנם צימרים בדרום, במרכז ובצפון הארץ, חשוב לבחור את הצימר הנכון, מה שאפשר לעשות ע"י בחינת צימרים ב360. כאשר מדברים על בדיקת צימרים ב360 באינטרנט, הכוונה היא בעצם לסיורים וירטואליים. ע"י סיורים אלו, אפשר לבחון את ההיבטים הבאים של הצימר:

  • גודל ושטח: ניתן לבדוק האם הצימר מספיק מרווח ונעים למראה.
  • כלים סניטריים ובישול: ניתן לבדוק מה הצימר בדיוק מכיל בתוכו ועד כמה הוא מצויד.
  • מתקני נופש: אפשר לבדוק אם הצימר כולל בריכה פרטית, ג'קוזי, סאונה ועוד.
  • ריהוט: ניתן לבחון את סוג הריהוט בצימר ועד כמה ישרת אתכם במהלך שהותכם בו.
  • חצר: אפשרי גם לסייר בחצר הצימר, במידה שאכן יש כזאת.

 

מה לגבי מטבחון הצימר? – לבדוק תנאי אירוח כלליים

לא בכל המטבחונים אכן ניתן לבשל, וחלק מבעלי הצימרים גם מעדיפים להימנע מבישולים של אורחים עקב סיבות בטיחותיות. יחד עם זאת, חשוב לוודא שבצימר יש לפחות את התנאים הסטנדרטיים הנדרשים במהלך האירוח. למשל, כדאי לוודא שיהיה בצימר:

  • מיקרוגל.
  • טוסטר אובן.
  • מכונת קפה. טלוויזיה
  •  מקלחת ומיטה מספיק מרווחות.

מלבד הפרטים הנ"ל, כדאי לבדוק באמצעות צימרים בסיורים וירטואליים את סוגי מתקני הנופש הכלולים בצימר (בריכה, ג'קוזי, מתקנים לילדים ועוד).

בייבי מון - לאן מומלץ לנסוע לחופשה אחרי לידה?

מה ה"רקע" לנופש? – בחירת אזור ונופים

כל אחד ואחת אוהבים את הנופש שלהם קצת אחרת. עם זאת, ישנם כמה דברים בסיסיים שצריכים להיות כלולים בכל צימר, וילת אירוח או מלון בוטיק. למשל, מטבחון מאובזר לפחות ברמת המינימום, כפי שציינו כאן למעלה. אבל, לא פחות חשוב מכך הוא הנושא של האזור בו הצימר ממוקם.

אם בוחרים באזורים של רמת הגולן, אפשר להנות ממגוון נופים שונים הכוללים מסלולי טיולים במים, שזה קסם אמיתי. אם בוחרים באזור הדרום, גם שם ניתן למצוא מסלולי טיולים מרהיבים, צימרים מפנקים מאוד ועוד.

 

לסיכום, היכן לנים? בצימר בדרום או בצפון?

בסופו של יום, באזור רמת הגולן אפשר להנות מנופים ירוקים יפהפיים, בעוד כי אזורי הדרום יכולים יותר למשוך אנשים שאוהבים את האווירה המדברית. זה באמת נתון לשיקול של כל אחד ואחת ובהתאם למה שהם אוהבים.

לסיכום, בחירת הצימר הנכון לא מסתכמת רק במחיר של מתחם האירוח, אלא בקבלת מענה לכלל הצרכים במהלך הנופש. בממוצע, מחירי צימרים יכולים לנוע בין כ-750 ₪ ל-1,500 ₪ ללילה. במקביל לבדיקת המחירים, אל תשכחו לבדוק את כל מה שציינו במאמר שלעיל.

בייבי מון - לאן מומלץ לנסוע לחופשה אחרי לידה?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה