נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בואו למצוא את המטפל הנכון לילדכם

מטפל נכון

מחפשים מטפל או מטפלת רגשיים עבור הילד? הכנסו לאינקידס, הפורטל הטיפולי הקהילתי שמאפשר לכם לבחור את המטפל הנכון לילדכם והקרוב לאיזור מגוריכם בקלות ובנוחות רבה, אנחנו כבר סיננו עבורכם את כל המועמדים הכי מומלצים, כל שתצטרכו לעשות זה רק לבחור מביניהם. 

 

מטפל או מטפלת רגשיים לילדים

מטרתו של הטיפול הרגשי הינו לחזק את הדימוי והבטחון העצמי של הילד, לשנות את דפוסי החשיבה ההרסניים שרכש ולהחליפם בדפוסי חשיבה בריאים ומחזקים, לשפר מיומנויות חברתיות, את חוש החמלה והאמפטיה ולהביא למרגוע ולאיזון רגשי. בישראל קיימים כיום עשרות סוגי טיפולים רגשיים החל מטיפולי CBT וכלה בטיפול באמצעות בעלי חיים. לבחירת מטפל לילד היכנסו לפורטל והתרשמו מהקהילה התומכת והמחבקת של אינדקידס.

מטפל רגשי

אינדקידס

אינדקידס הוקם במטרה להפגיש בין מטפלים מעולים וילדים הזקוקים לטיפול בנוחות ובקלות רבה. כל אנשי המקצוע בקהילה הטיפולית של אינדיקס עברו סינון קפדני ונבדקו תעודות ההסמכה, הנסיון וההכשרה שלהם. לכל מטפל עמוד פרטי אודותיו המתאר את כישוריו, תחום עבודתו ונסיונו, וכמו כן ניתן לקרוא המלצות מהורים שילדיהם טופלו על ידו. ניתן למיין את החיפוש באמצעות סוג הטיפול, מקום המגורים ועוד לנוחותכם ולשביעות רצונכם.

 

איך אדע שבחרתי את המטפל הנכון?

מאחר וטיפול רגשי ניתן לילדים בכל הגילאים, החל מגיל ינקות ועד בגרות, לעיתים הילד אינו יכול להביע את עצמו במילים או להסביר היטב את חוויותיו. זכרו שהמפגש הראשון אינו מלמד כלל על המפגשים הבאים, לעיתים יש צורך בעד חמישה מפגשים כדי לאפשר למטפל לרכוש את אמון הילד ואת הדרך אל ליבו, ללמוד מה הוא אוהב ומה לא ולהכיר אותו מספיק טוב כדי להגיע איתו לתוצאות הרצויות.

לאחר שעברתם את מפגשי ההיכרות, הדרך הפשוטה ביותר לגלות האם בחרתם נכונה את הטיפול הינה לבדוק את האלמנטים הבאים:

  • הילד או הפעוט שמחים להגיע למפגש ונכנסים לחדר הטיפולים מתוך רצון וסקרנות.
  • הילד משתף פעולה עם המטפל, מכין עימו תוצרים ואינו מתנגד בצורה חריפה למהלך השיעור.
  • תוצאות הטיפול מתחילות להופיע, תחילה בהדרגה ולאחר מכן שיפור משמעותי. אתם מקבלים עדכונים שוטפים והמלצות כיצד לשפר את הטיפול באמצעות תרגולים בבית וכדומה
  • המטפל או המטפלת מתנהלים ברוך אך בסמכותיות ומתאימים את רמת הטיפול לגילו של הילד וליכולותיו ואתם חשים שהם מכירים את הילד על היבטיו השונים ומבינים את עולמו וביניהם לבין הילד מתקיים קשר של כבוד הדדי.
  • במידה ומדובר בילד גדול דיו כדי לספר איך היה בשיעור, הוא מביע עניין ומדווח על חוויות נעימות וטובות.

 

לסיכום

בואו למצוא את המטפל הנכון לילדכם בפורטל הקהילתי טיפולי אינקידס וליהנות ממגוון רחב של טיפולים ומטפלים אשר עברו סינון קפדני וניתן למצוא אותם על פי סינון לפי סוג הטיפול והמטפל הקרוב לאזור מגוריכם.

מטפל נכון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה