נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אופנתי ונוח: בגדי ההיריון הטובים ביותר לעבודה

בגדי הריון

בתקופה האחרונה פונות אלינו נשים הריוניות רבות שמתלוננות על כך שאין להן בגדים בארון שמתאימים לעבודה שלהן. אם לא היינו מכירות את התחושה שלהן מקרוב, סביר להניח שהיינו חושבות שמדובר בסתם אמרה.

אבל גם אנחנו היינו בהיריון עד לא מזמן ואנחנו יודעות כמה קשה למצוא בגדי היריון שהתאימו לעבודה המשרדית שלנו. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק איפה אפשר למצוא בגדי היריון אופנתיים ונוחים שמתאימים לעבודה. הישארו אתנו ותגלו את המסקנות שעמן חזרנו.

 

הפרמטרים שצריכים להתקיים בעת בחירת בגדי היריון לעבודה

חשוב לנו לציין כי כתבנו את המדריך הנוכחי תוך התייחסות מעמיקה לפרמטרים הבאים:

  • בגד נוח שלא לוחץ מידי על הבטן
  • בגד שהיינו שמחות ללבוש גם אם לא היינו בהיריון
  • בגד מחויט או בעל מראה צנוע שמתאים למקומות עבודה שונים

אנחנו יודעות מה אתן אומרות לעצמכן עכשיו: "אי אפשר למצוא בגדים כאלה, זה פשוט בלתי אפשרי". נבקש מכן בשלב זה להשתיק את הקולות שעוברים לכן בראש, כדי שתוכלו לקבל את כל המידע החיוני שחיפשתן לאורך זמן.

בגדי הריון

איפה לא תוכלו למצוא בגדי היריון לעבודה?

אנחנו הולכות להציג בפניכן תשובה מפתיעה. שימו לב – אנחנו לא ממליצות ללכת לחנות ייעודית שיש בה אך ורק בגדי הריון. אם זה מה שעשיתן עד כה, כדאי שתדעו שזאת טעות. שכן, שם יש בגדים שלא תמיד אופנתיים ומתאימים למקומות עבודה. הגענו אל חנויות כאלה וראינו בעיקר מכנסי ג'ינס קצרים ושמלות שמחמיאות לבטן, אבל השרוולים הקצרים מידי לא מתאימים לאופי המשרדי.

 

איפה תוכלו להשיג את בגדי ההיריון שיתאימו למקום העבודה שלכן?

אתן יכולות למצוא מגוון רחב של בגדי היריון שיתאימו למקום העבודה שלכן, ליציאה עם חברות ואפילו להליכה על חוף הים. אם אתן מחפשות בגדים כאלה, כדאי שתדעו שהם נמצאים על המדפים של כל המותגים בקניונים. עליכן פשוט להתאים את הבגד הנבחר למידה שלכן. כך שאם ראיתם חולצה יפה והמידה ה"מקורית" שלכם היא S, תצטרכו למדוד את אותה חולצה במידה גדולה יותר, בהתאם לגודל הבטן הנוכחי.

בגדי הריון

טיפ חשוב לבחירה נכונה של בגדי הריון בחנויות רגילות

אם ראיתן חולצה או שמלה שאתן אוהבות, כדאי שתגיעו אל הקופה של המותג עם 2 או 3 מידות שונות. כן, קראתן נכון. הרי הבטן שלכן כנראה תגדל עוד יותר בחודשים הקרובים, נכון? אם כך, אתן צריכות שהבגדים האהובים עליכן יהיו זמינים במידות משתנות. ראוי לציין כי תמיד ניתן לבחור בבגדי היריון שקיימים במותגים מוכרים. שכן, במותגים יש בדרך כלל בגדי היריון שמתאימים לעבודה משרדית וגם תואמים לאופנה הקיימת.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכן את האפשרות לקנות בגדי היריון במותגים שבקניון. אנו מקוות שתמצאו את הבגדים המתאימים ביותר לעבודה שלכן במותג אהוב, מוכר שמציע בגדים איכותיים שיימרו לאורך זמן.

בגדי הריון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה