נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אמא מתוקתקת: כך תתכונני ליום שאחרי הלידה

אמא מתוקתקת כך תתכונני ליום שאחרי הלידה

נשים רבות מגלות בשלב מאוחר מידי (כמה ימים לאחר הלידה) כי הן לא התארגנו מספיק טוב. תרחיש זה נודע לנו לאחר שמצאנו את עצמנו במצב שכזה וגילינו שאנחנו לא לבד. לאחר שהתאוששנו מהלידה ואספנו את כל האינפורמציה החשובה בנושא, החלטנו להעלות מדריך לרשת שיעלה את המודעות ויאפשר לנשים אחרות להיות מתוקתקות לקראת הלידה. הישארו אתנו ותגלו איך תעשו זאת בקלות.

 

רוצה להיות מתוקתקת? בשלב ה – 1 עלייך להכין את עצמך לקראת הלידה

השלב הראשון שנשים רבות נמנעות ממנו מסיבות שונות נוגע להכנה לקראת הלידה. ההמלצה שלנו היא לעבור קורס הכנה ללידה (יש מגוון עצום של קורסים שמוצגים ברחבי הרשת, כך שניתן לראות אותם און ליין). קורס זה יאפשר לך להכיר בכל מיני דברים חשובים, למשל:

  • דרכים להקלה בכאבי צירים
  • מתי צריך להגיע אל בית החולים?
  • מה עושים לאחר ירידת מים? ועוד

רוצה להיות מתוקתקת בשלב ה – 1 עלייך להכין את עצמך לקראת הלידה

רוצה להיות מתוקתקת? בשלב ה – 2 עלייך לדאוג מראש למשאבת חלב

בשלב השני עלייך לדאוג מראש למשאבת חלב איכותית. אם החלטת שאת מתכננת להניק לאחר הלידה, עלייך לבדוק איזו משאבה תהיה הנוחה ביותר עבורך. נציין כי יש מגוון רחב של משאבות וקאפים. כך שעלייך לקרוא את העניין באופן מעמיק ולגלות מה הכי נכון לך. למידע נוסף לחצו כאן ותגיעו אל האתר שיציג בפניכם את האינפורמציה באופן מעמיק.

רוצה להיות מתוקתקת בשלב ה – 2 עלייך לדאוג מראש למשאבת חלב

רוצה להיות מתוקתקת? בשלב ה – 3 עלייך להכין אוכל מראש ולשים בהקפאה

יכול להיות שתגלי שיש לך כוחות על מיוחדים, כך שתוכלי לעמוד, לבשל ולאפות במטבח מיד לאחר הלידה. ההמלצה שלנו היא להניח את המחשבות הללו בצד ולחשוב בעיקר על המנוחה שלך. אם יש לך את האפשרות לאפות ולבשל כמה שבועות לפני התאריך המשוער, כדאי שתעשי זאת. הקפיאי עופות, שניצלים ומאכלים נוספים שתוכלי להפשיר בקלות בהמשך. כך תחסכי לעצמך בישולים מיד לאחר הלידה.

 

רוצה להיות מתוקתקת? בשלב ה – 4 עלייך לדאוג לאביזרים שיקלו עלייך

לצערנו, מדובר בנושא שלא מעלים אותו מספיק. כך שנשים שנמצאות בהיריון הראשון שלהן לא מכירות באביזרים שיכולים להקל עליהן בימים שלאחר הלידה. הכוונה כמובן לתחתונים סופגים, משחות להקלת כאב וכדורים שניתן ליטול לאחר הלידה. אם אינך מכירה באביזרים אלו, כדאי שתצרי קשר בהקדם האפשרי עם רופא המשפחה או רופא הנשים שלך. הם ימסרו לך את כל המידע שאת זקוקה לו ויאפשרו לך לבצע רכישה מקיפה של כל האביזרים הללו בזמן המתאים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שיאפשר לך להיות אמא מתוקתקת. עכשיו את יודעת מה עליך לעשות, כך שנותר לך רק ליישם. נאחל לך בהזדמנות זו שתבצעי את כל הטיפים שצוינו בפנייך לעיל ושתהיה לידה קלה ובידיים מלאות.

אמא מתוקתקת כך תתכונני ליום שאחרי הלידה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לאחר לידה
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה