נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אמא מחייכת: הגיע הזמן שתשקיעי בחיוך שלך!

אמא מחייכת: הגיע הזמן שתשקיעי בחיוך שלך!

זה לא כל כך נעים שאנשים שאת לא מכירה אומרים לך "למה ככה עצובה? תחייכי קצת!". לכל אחת מאיתנו יש את הזכות להיות מתוסכלת, אדישה או סתם פשוט לא לחייך. אבל חלק מאיתנו לא מחייכות בגלל סיבה הרבה יותר משמעותית – בושה. חלקנו לא שלמות עם החיוך שלנו, מכל מיני סיבות.

אימהות רבות שמות את הילדים שלהן בעדיפות ראשונה – וטוב שכך. אבל חשיבה כזו היא גם אחת הסיבות שמונעות מנשים רבות לטפל בשיניים שלהן. בטקסט הזה תוכלו לקרוא למה חשוב שתטפחי את החיוך שלך, איך תוכלי לטפל בשיניים אם את לא מרוצה מהן – ומה הקשר בין כל זה לבין טיסה לטורקיה.

טיפולי שיניים בחו"ל – לא מה שחשבת

עבור ישראליות רבות, טיפול שיניים נתפס לא רק כמיותר או מפחיד – אלא גם כהליך יקר מאוד. את הכסף הזה אנחנו מעדיפות להשקיע בדברים אחרים כמו חופשות, קניית ריהוט חדש ועוד. אבל האם חשבת על השילוב של טיול וטיפול? טיפול שיניים בחו"ל מהווה את השילוב המושלם בין השניים!

טיפול שיניים במקומות כמו יוון וטורקיה לא נופלים ברמה מהטיפולים הניתנים בישראל. לעומת זאת, ההבדל במחיר בין טיפול שיניים בחו"ל לבין טיפול שיניים בישראל הוא משמעותי. סוכנויות תיירות מרפא רבות מציעות ליווי בתהליך קביעת טיפולי שיניים אסתטיים בחו"ל.

אם את מעוניינת לשמוע עוד על טיפולי שיניים בחו"ל בכלל ובטורקיה בפרט – לחץ כאן לקבלת פרטים נוספים.

טיפולי שיניים בחול – לא מה שחשבת

למה חשוב לטפח את החיוך שלנו

עבור מרבית התינוקות, הדבר הראשון שהם רואים אצל אמא שלהם לאחר הלידה הוא החיוך שלה. בשנים שלאחר מכן, החיוך שלנו ממשיך להיות "כרטיס הביקור" שלנו כמעט בכל מפגש אנושי. טיפוח החיוך קשור באופן ישיר לצורה שבה אנחנו מציגים את עצמנו לעולם בכלל – ולאנשים שאנחנו אוהבות בפרט. לכן חשוב לטפח את החיוך שלנו, לצחצח שיניים ואף ליישר ולהלבין אותן כשיש צורך.

נשים רבות לא מרוצות מהחיוך שלהן, אז איך אפשר לשפר את החיוך? כפי שכבר ציינו, ניתן לנקוט באמצעים יומיומיים פשוטים – או בצעדים דנטליים אסתטיים יותר מאסיביים (טיפול).

למה חשוב לטפח את החיוך שלנו

סיכום

לסיכום, הגיע הזמן שתשקיעי בחיוך שלך. אחרי ששמת את עצמך בעדיפות שנייה כל כך הרבה זמן – עכשיו זה הזמן שלך. מגיע לך לחייך אל עצמך במראה – ולאהוב את מה שאת רואה. מעבר להקפדה על שגרה דנטלית טובה (צחצוח שיניים פעמיים ביום, שימוש קבוע בחוט דנטלי וכו'), יש עוד דרכים לשפר את החיוך שלך. אחת הדרכים, היא טיפול שיניים.

זכרי שטיפול שיניים לא חייב להיות יקר! אפשר לטוס לטורקיה לטיפולי שיניים כמו כתרים, יישור, ציפוי ואפילו השתלה – ובכך לחסוך הרבה מאוד כסף. טיסה לטורקיה לטיפול שיניים חייבת להיות מלווה על ידי חברת תיירות מרפא מקצועית ואמינה. אל תוותרי על עצמך – טפלי בעצמך.

אמא מחייכת: הגיע הזמן שתשקיעי בחיוך שלך!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה