נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אמא בלוגרית: 3 טיפים לאמהות שהן גם בלוגריות

אמא בלוגרית: 3 טיפים לאמהות שהן גם בלוגריות

האימהות של היום אלו לא אותן אימהות של פעם. שכן, רוב האימהות שלנו היו עסוקות בעבר בעבודה מחוץ לבית. בעוד היום, אימהות רבות עובדות מהבית ומאפשרות לילדים ולבני הזוג לקחת חלק בעבודה שלהן. למקרה שטרם הבנתם, אנחנו מתכוונים כמובן לאימהות הבלוגריות.

יצאנו לבדוק מהם הטיפים שאותן אימהות צריכות להכיר מקרוב, כדי שהן יוכלו להמשיך לתחזק את הבלוג ואת הבית בו זמנית. הישארו אתנו ונגלה יחד איך עושים את זה?

 

תכירו את הנשים שעזרו לנו להגיע אל 3 הטיפים הנבחרים

רגע לפני שנוכל להציג בפניכן את כל הטיפים הטובים ביותר, עליכן לדעת שבחרנו לפנות אל מי שיודעות את כל הפרטים בנושא. מדובר באימהות שיש להן בלוג כבר מעל ל – 4 שנים. כך שיש להן ניסיון רב בנושא והן יודעות לזרוק לנו טיפים גם מתוך שינה. הגענו אל אותן אימהות לאחר שביקרנו בבלוגים המוכרים שלהן וביקשנו לקבל טיפ אחד חשוב.

בסופו של דבר, ריכזנו מעל ל – 30 טיפים והיינו צריכים לבחור את הטובים ביותר. כך שבעצם, בחרנו את ה – 3 הנבחרים שיציגו בפניכן, אימהות יקרות, את הדרך הנכונה לעשות את כל המוטל עליכן מבלי לקרוס.

 

אמא בלוגרית? איך תעשי את זה על הצד הטוב ביותר? טיפ מספר 1

הטיפ הראשון מופנה לאימהות שיש להם בלוג באינסטגרם. אם את כזו, כדאי שתדעי שאימהות רבות אחרות בוחרות לקנות לעצמן עוקבים באינסטגרם. ראוי לציין כי מדובר במי שיש להן בלוגים ידועים ואהובים. כאלו עם מאות אלפי עוקבים. ובכל זאת, הן רוכשות עוקבים כי לדבריהן מדובר בעניין של תחזוקה שמאפשר להן להיות בטוחות שהעמוד שלהן נשאר יציב.

אמא בלוגרית איך תעשי את זה על הצד הטוב ביותר טיפ מספר 1 

אמא בלוגרית? איך תעשי את זה על הצד הטוב ביותר? טיפ מספר 2

הטיפ השני שהוצע לנו על ידי מרבית האימהות הוא סיוע חיצוני. אם ההורים שלך או של בן הזוג שלך לא פנויים לעזור מידי פעם עם הילדים, כדאי שתמצאי בייבי סיטר שתהיה פנויה לך בשעות גמישות. כך תוכלי לתת זמן לבלוג שלך וגם להשקיע בילדים בזמן אחר, מבלי שהשניים יבואו אחד על חשבון השני.

אמא בלוגרית איך תעשי את זה על הצד הטוב ביותר טיפ מספר 2

אמא בלוגרית? איך תעשי את זה על הצד הטוב ביותר? טיפ מספר 3

הטיפ ה – 3 שאת צריכה להכיר וליישם בהקדם הוא קביעת טיפול יופי או עיסוי אחת לשבועיים. אם את בלוגרית, את חייבת לדאוג לעצמך מ – 2 בחינות:

  1. מבחינה פיזית
  2. מבחינה נפשית

כדי שתהיי מאוזנת משתי הבחינות הללו, עלייך לתאם לעצמך תור קבוע לטיפולי גוף ונפש.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכן לדעת איך תוכלו לעשות את זה על הצד הטוב ביותר. כלומר, להיות אימהות בלוגריות ולתחזק שגרה חיונית מכל הכיוונים. נאחל לכן כעת שתיישמו את הטיפים ושיהיה לכן בהצלחה!

אמא בלוגרית: 3 טיפים לאמהות שהן גם בלוגריות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה