נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו עגילים יכולים להתאים לתינוקות?

אילו עגילים יכולים להתאים לתינוקות?

נולדה לכם תינוקת במזל טוב? תוכלו להעניק לה במתנה עגילי זהב בטיחותיים ויפייפים שידגישו את יופיה, אך אילו עגילים יכולים להתאים לתינוקות? כדי שתהיו בטוחים שאתם רוכשים עבור התינוקת עגילים איכותיים ובטוחים לשימוש הכנסו עוד היום לאתר האונליין של תכשיטי חביב. בתכשיטי חביב תוכלו למצוא שפע של עגילי זהב תינוקות וילדות בטיחותיים בעיצובים מרהיבים שיביעו את אהבתם לקטנטנה.  

 

עגילי זהב לתינוקות

מקורו של המנהג לנקב את אוזני התינוקות אינו ידוע, אך ישנן קהילות גדולות בארץ ובחו"ל אשר נוהגות להעניק לתינוקת עגילי זהב כאות לאהבתם ומסירותם. ישנם הטוענים כי העגיל מסמל בריאות, שפע, מזל ונחת מהתינוקת ומגן עליה מפני רוחות רעות. כל זמן שהעגילים בטוחים לשימוש, מצויידים בסוגר בטיחותי ועשויים מזהב טהור הנחשב לחומר לא אלרגני, אין שום מניעה רפואית לעשות עגילים לתינוקות.

עגילי זהב לתינוקות

תכשיטי חביב

חנות התכשיטים חביב הינה בין המוכרות והותיקות ביותר בדרום הארץ. החנות הממוקמת בבאר שבע נוסדה לפני למעלה מחמישים שנה על ידי צורף אמן בעל שם ומאז ועד היום ילדיו ונכדיו ממשיכים את המסורת המשפחתית ושומרת על המוניטין. בחנות ובאתר האונליין תוכלו למצוא מגוון של עיצובים ישראליים מקוריים בזהב, ביהלומים ובאבנים טובות במחירים משתלמים במיוחד.

תכשיטי חביב 

אילו עגילים יכולים להתאים לתינוקות?

בחנות ובאתר האונליין תוכלו להתרשם משפע העגילים היפייפים המיועדים לתינוקות וילדות בכל גיל, עם סוגר בטיחותי מוברג למניעת נפילת העגיל. העגילים עשויים 14 קראט זהב טהור בדגמי פרחים, פרפרים, כוכבים, בעלי חיים ועוד כמו שילדות הכי אוהבות. תוכלו לרכוש את העגיל הראשון בחייה, או להעניק לה אותו כמתנה מיוחדת לבת המצווה.

 

מה עוד תוכלו למצוא בתכשיטי חביב?

תכשיטי חביב מתמחים בעיצוב ישראלי מקורי ואותנתי שאין לאף אחד אחר. בחנות ובאתר האונליין תוכלו למצוא תכשיטים לנשים וגברים, עגילים, שרשראות, תליונים, צמידים וטבעות, מזהב טהור ובשיבוץ יהלומים ואבנים טובות במחירים משתלמים במיוחד ושווים לכל כיס. אם חשוב לכם להראות טוב בלי לחרוג מהתקציב, הכנסו לעמודה הנקראת 'עד 500' כדי ליהנות מקולקציה מדהימה במחירים מפתיעים.

 

המתנה המושלמת לכל גיל ולכל אירוע

חוגגים לילדה בת מצווה? מחפשים מתנה מקורית לסבתא? רוצים להראות לאמא כמה אתם מעריכים ומוקירים אותה? הכנסו לאתר האונליין של תכשיטי חביב והזמינו עד פתח הבית תכשיטים מדהימים, מרגשים ומפתיעים שיהפכו כל יום מיוחד לחגיגה אמיתית עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר ועיצובים מחמיאים שמתאימים לכל סגנון.

 

לסיכום

חנות התכשיטים תכשיטי חביב נוסדה לפני למעלה מחמישים שנה ומאז ועד היום שומרת על מוניטין של איכות ללא פשרות במחירים משתלמים. בחנות ובאתר האונליין תוכלו למצוא מגוון עצום של תכשיטי זהב מכל סגנון לכל אירוע במחירים שיאפשרו לכם לשמור על התקציב ובמשלוחים עד פתח הבית באחריות ובאמינות.

אילו עגילים יכולים להתאים לתינוקות?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה