נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך אפשר לדעת איזה סוג קנאביס רפואי מתאים לי?

קנאביס רפואי

לפני כמה ימים שמענו על מקרה שאירע לחולה אפילפסיה שגילה שסוג הקנאביס הרפואי שהוא צורך מזה תקופה לא מתאים לו. הקנאביס אמנם משפיע לטובה מבחינת ההתקפים ומפחית אותם באופן משמעותי, אך הדבר לא מסתיים כאן. שכן, הסוג הנבחר גורם לו לחרדות שמקשות עליו בתפקוד היום יומי.

מקרה זה גרם לנו לצאת ולבדוק איך אפשר לדעת מהו סוג הקנאביס הרפואי המתאים לכל אדם. הישארו אתנו ותגלו את הדרכים השונות שיאפשרו לכם להתמודד עם הסוגיה.

 

אפשרות מספר 1 לדעת איזה סוג קנאביס מתאים לכם – באמצעות היכרות עם כלל סוגי הקנאביס

גלילה מהירה ברחבי הרשת תאפשר לכם לדעת שיש זני קנאביס. לכל אחד מהם יש השפעה אחרת. נהוג לחלק את הזנים הללו ל – 2 עיקריים:

  • סאטיבה
  • אינדיקה

ההבדלים ביניהם באים לידי ביטוי קודם כל בנראות של הצמח, אך לא די בכך. שכן, יש הבדלים נוספים שבאים לידי ביטוי בהשפעה הרפואית. שכן, זן האינדיקה גורם לא פעם לתחושה של רוגע והרדמה, בעוד זן הסאטיבה עשוי לגרום להתעוררות. כך שחשוב להכיר ב – 2 ההשפעות הללו. שכן, כך ניתן יהיה להתאים את החומר לבן אדם באופן מיטבי.

חֲשִׁישׁ

אפשרות מספר 2 לדעת איזה סוג קנאביס מתאים לכם – באמצעות ניסיון אקראי

האפשרות הנפוצה ביותר היא ניסיון אקראי. כלומר, אם אתם רוצים לדעת אם סוג קנאביס מסוים מתאים לכם, אתם יכולים פשוט לרכוש אותו ולראות מה ההשפעה שלו עליכם. שכן, יש השפעות כלליות של קנאביס (כפי שפורטו לעיל). ראוי לציין כי אפשרות זו מתאימה למי שיש את היכולת לקנות בכל פעם סוג אחר של קנאביס רפואי. אם זו הוצאה גדולה עבורכם, תמיד אפשר לנסות את האפשרות שתוצג בפניכם בפסקה הבאה.

 

אפשרות מספר 3 לדעת איזה סוג קנאביס מתאים לכם – באמצעות החלפות עם חברים

אם יש לכם חברים שצורכים באופן קבוע שמן קנאביס או תפרחות של קנאביס רפואי, אתם יכולים לפנות אליהם ולבדוק איזה סוג של קנאביס רפואי הם צורכים. במידה והם צורכים זן שונה משלכם, אתם יכולים להציע להם לבצע החלפה. כלומר, אתם תעבירו "טעימה" מהזן שיש אצלכם והם יעבירו לכם טעימה משלהם. כך כל אחד מכם יוכל לבדוק אם הזן האחר מתאים עבורו.

 

לא בטוחים במה לבחור? תמיד אפשר להתייעץ

אם אתם מרגישים שהאפשרויות שצוינו לעיל לא מתאימות לכם מסיבות מסוימות, כדאי שתדעו שאין זה הסוף. כלומר, אתם יכולים לפנות אל מומחים ולהתייעץ עמם בנושא. יש לא מעט רופאי קנאביס שישמחו לתת לכם את השירות ולהתאים לכם את הזן בהתאם לצורך.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך אפשר לבחור בסוג הקנאביס הרפואי שמתאים לכם. כעת, יש בידיכם את כל המידע, כך שעליכם רק ליישם.

קנאביס רפואי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
ילדים
מה זה מגדל למידה?

מגדל הלמידה קיים כבר שנים רבות ונעשה בו שימוש רב לא רק בישראל, אלא גם מחוצה לה. בשנים האחרונות

פטיש
המדריך לגירושים בהסכמה

הסכם גירושין בהסכמה נועד להסדיר באופן הדדי את כל המחלוקות הרלוונטיות העומדות על הפרק במסגרת הסכם גירושין. הסכם זה